نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار تبلیغات مبانی و اصول تبلیغات سیاسی/ نوشتة : دکتر کاظم معتمدنژاد [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 79-114]
  • آزادی ارتباطات آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام /نوشتة :دکتر محسن اسماعیلی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 115-131]
  • آسیب‌شناسی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • آگهی‌سازان شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • آمریکایی‌سازی سیاست آمریکایی‌‌سازی ارتباطات سیاسی: یک نقد /نوشتة : رالف نگرین و استالیانوس پاپاتاناسوپولوس /ترجمه: محمد معماریان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 59-77]
  • آموزش روزنامه‌نگاری آموزش روزنامه‌نگاری بحران /نوشتة :امیر کاووس بالا‌زاده [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 107-117]
  • آموزش‌روزنامه‌نگاری بحران تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]

ا

  • اتنو گرافی چالش‌های پژوهش کیفی در علوم اجتماعی ایران /نوشتة :دکتر محمد سعید ذکایی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 11-22]
  • اثر ضعیف نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • اختلالات عصبی پس از حادثه روحی (PTSD) تراژدی‌ها و روزنامه‌نگاران؛ راهنمایی برای پوشش خبری مؤثرتر/ ترجمة سمانه ناظریان [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 155-164]
  • اختلالات عصبی شدید ‌(PTSD) مصاحبه با قربانیان و خانواده‌هایشان /ترجمة: گیتا علی آبادی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 135-153]
  • ایدئولوژی تحلیل محتوای بازنمایی‌های رسانه‌ای در جهان نابرابر /نوشتة :اوئن دوروکس/ترجمة: سیّدمحمد مهدیزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 127-144]
  • ایدئولوژی‌های سیاسی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی/ نوشتة : دکتر کاظم معتمدنژاد [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 79-114]
  • ایران تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]
  • ارتباطات مکاتب فرهنگ و ارتباطات: تأملی در ناگفته‌ها /نوشتة :پروفسور سیّدحمید مولانا [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 23-30]
  • ارتباطات بحران ارتباطات مخاطره، ارتباطات بحران: زمینه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها /نوشتة: دکتر هادی خانیکی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 81-105]
  • ارتباطات سیاسی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات /نوشتة : سهیلا چگینی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 11-39]
  • ارتباطات مخاطره ارتباطات مخاطره، ارتباطات بحران: زمینه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها /نوشتة: دکتر هادی خانیکی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 81-105]
  • ارزش‌های خبری شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • ارزش‌های فرهنگی سنّتی تبلیغات تجاری و ارزش‌های فرهنگی در مجلات خانواده تحلیل محتوای تبلیغات تجاری مجلات خانوادة سبز، خانواده، راه‌زندگی و روزهای زندگی در سال 1385/ نوشته : بهنام افخمی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 173-193]
  • ارزش‌های فرهنگی مدرن تبلیغات تجاری و ارزش‌های فرهنگی در مجلات خانواده تحلیل محتوای تبلیغات تجاری مجلات خانوادة سبز، خانواده، راه‌زندگی و روزهای زندگی در سال 1385/ نوشته : بهنام افخمی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 173-193]
  • اروپای شرقی بررسی نقش رسانه ها در شکل‌گیری انقلاب‌های رنگی / نوشته : دکتر علی گرانمایه‌پور، زینب شریفی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 151-174]
  • استراتژی رسانه‌ای آمریکایی‌‌سازی ارتباطات سیاسی: یک نقد /نوشتة : رالف نگرین و استالیانوس پاپاتاناسوپولوس /ترجمه: محمد معماریان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 59-77]
  • اسطوره‌سازی فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]
  • اسلام تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]
  • اغراق روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]
  • اقتدار خانواده سنتی بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]
  • اقناع شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • الگوی خطی نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • الگوهای رفتاری شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • امنیت جانی روزنامه‌نگار تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]
  • اینترنت آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی واقعیت‌ها و چالش‌ها /نوشتة :پروفسور سیّد حمید مولانا [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 9-23]
  • اینترنت بررسی نقش رسانه ها در شکل‌گیری انقلاب‌های رنگی / نوشته : دکتر علی گرانمایه‌پور، زینب شریفی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 151-174]
  • اندیشة فعال تاریخچه و کاربرد برخورد اندیشه‌ها /نوشتة :فرخ پارسی‌زاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 145-166]
  • اندیشه‌ورزی تاریخچه و کاربرد برخورد اندیشه‌ها /نوشتة :فرخ پارسی‌زاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 145-166]
  • انواع مردم‌نگاری مردم‌نگاری و کاربرد آن در ارتباطات /نوشتة :شعبانعلی بهرامپور [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 57-78]

ب

  • بازار شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • بازاندیشی چالش‌های پژوهش کیفی در علوم اجتماعی ایران /نوشتة :دکتر محمد سعید ذکایی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 11-22]
  • بازدهم سپتامبر و روزنامه‌نگاری آمریکایی روزنامه‌نگاری، خطر و میهن‌پرستی /نوشتة :سیلویا واسیبورد/ ترجمة سهیلا صابری [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 59-79]
  • بازنمایی تحلیل محتوای بازنمایی‌های رسانه‌ای در جهان نابرابر /نوشتة :اوئن دوروکس/ترجمة: سیّدمحمد مهدیزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 127-144]
  • بازی‌های زبانی بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]
  • بافت نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • بالا بردن آگاهی شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • بحران ارتباطات مخاطره، ارتباطات بحران: زمینه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها /نوشتة: دکتر هادی خانیکی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 81-105]
  • بحران 11 سپتامبر آموزش روزنامه‌نگاری بحران /نوشتة :امیر کاووس بالا‌زاده [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 107-117]
  • بحران‌های خاموش عکاسی و بحران /نوشتة : زنده روح کرمانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 187-207]
  • بحران‌های شوک‌زا عکاسی و بحران /نوشتة : زنده روح کرمانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 187-207]
  • برخورد اندیشه تاریخچه و کاربرد برخورد اندیشه‌ها /نوشتة :فرخ پارسی‌زاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 145-166]
  • برنامه‌ریزی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • برنامه‌ریزی رسانه‌ای روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]
  • بسته‌های تشویق کننده بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]
  • بینامتن نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]

پ

  • پژوهش کیفی چالش‌های پژوهش کیفی در علوم اجتماعی ایران /نوشتة :دکتر محمد سعید ذکایی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 11-22]
  • پیشاروایت تحلیل وا‌سازی /نوشتة: دیوید ام. بوژه/ ترجمة :دکتر حسن محدثی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 79-99]
  • پوشش اخبار بحران تراژدی‌ها و روزنامه‌نگاران؛ راهنمایی برای پوشش خبری مؤثرتر/ ترجمة سمانه ناظریان [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 155-164]
  • پوشش خبری بحران (جنگ) تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]
  • پوشش خبری جنگ تحمیلی عراق علیه ایران روزنامه‌‌نگاری بحران؛ دو تصویر ملی /نوشتة :دکتر محمدمهدی فرقانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 49-79]
  • پوشش خبری ورود امام خمینی (ره) روزنامه‌‌نگاری بحران؛ دو تصویر ملی /نوشتة :دکتر محمدمهدی فرقانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 49-79]

ت

  • تأثیر کودکان و تبلیغات بازرگانی /نوشتة : حوریه سادات برهانی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 133-146]
  • تبلیغ راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات /نوشتة : سهیلا چگینی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 11-39]
  • تبلیغات نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • تبلیغات بازرگانی آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی واقعیت‌ها و چالش‌ها /نوشتة :پروفسور سیّد حمید مولانا [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 9-23]
  • تبلیغات بازرگانی آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام /نوشتة :دکتر محسن اسماعیلی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 115-131]
  • تبلیغات بازرگانی کودکان و تبلیغات بازرگانی /نوشتة : حوریه سادات برهانی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 133-146]
  • تبلیغات بازرگانی سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • تبلیغات تجاری تبلیغات تجاری و ارزش‌های فرهنگی در مجلات خانواده تحلیل محتوای تبلیغات تجاری مجلات خانوادة سبز، خانواده، راه‌زندگی و روزهای زندگی در سال 1385/ نوشته : بهنام افخمی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 173-193]
  • تبلیغات سیاسی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی/ نوشتة : دکتر کاظم معتمدنژاد [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 79-114]
  • تبلیغات سیاسی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات /نوشتة : سهیلا چگینی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 11-39]
  • تبلیغات سیاسی آمریکایی‌‌سازی ارتباطات سیاسی: یک نقد /نوشتة : رالف نگرین و استالیانوس پاپاتاناسوپولوس /ترجمه: محمد معماریان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 59-77]
  • تبلیغات سیاسی چرخش افکار: هنر روابط عمومی سیاسی /نوشتة : اریک لو/ ترجمة :سیّدمسعود سیّدعلوی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 85-118]
  • تبلیغات گران سیاسی خیزش تبلیغات سیاسی در آمریکا /نوشتة :استنلی برن و دنیس دیویس/ترجمة حسین سرفراز [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 137-150]
  • تحلیل روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • تحلیل کیفی تحلیل گفتمان بیرون از هزارتوی تئوری‌ها /نوشته :دکتر محمدجواد غلامرضا کاشی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 187-194]
  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان بیرون از هزارتوی تئوری‌ها /نوشته :دکتر محمدجواد غلامرضا کاشی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 187-194]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای بازنمایی‌های رسانه‌ای در جهان نابرابر /نوشتة :اوئن دوروکس/ترجمة: سیّدمحمد مهدیزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 127-144]
  • تعمیم و تبیین روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • تلفن همراه سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]

ج

  • جانشینی نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • جنبش‌ها بررسی نقش رسانه ها در شکل‌گیری انقلاب‌های رنگی / نوشته : دکتر علی گرانمایه‌پور، زینب شریفی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 151-174]
  • جنگ روانی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی/ نوشتة : دکتر کاظم معتمدنژاد [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 79-114]
  • جوانان سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]

ح

  • حقوق بین‌الملل آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام /نوشتة :دکتر محسن اسماعیلی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 115-131]
  • حوادث غیرمترقبه روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]

خ

  • خاورمیانه تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]

د

  • دال نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • دیدگاه انتقادی مکاتب فرهنگ و ارتباطات: تأملی در ناگفته‌ها /نوشتة :پروفسور سیّدحمید مولانا [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 23-30]
  • دلالت ثانویه نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • دموکراسی رسانه محور آمریکایی‌‌سازی ارتباطات سیاسی: یک نقد /نوشتة : رالف نگرین و استالیانوس پاپاتاناسوپولوس /ترجمه: محمد معماریان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 59-77]

ر

  • رسانه بررسی نقش رسانه ها در شکل‌گیری انقلاب‌های رنگی / نوشته : دکتر علی گرانمایه‌پور، زینب شریفی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 151-174]
  • رسانه‌ها روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]
  • رسانه‌ها کودکان و تبلیغات بازرگانی /نوشتة : حوریه سادات برهانی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 133-146]
  • رسانه‌های جمعی تحلیل محتوای بازنمایی‌های رسانه‌ای در جهان نابرابر /نوشتة :اوئن دوروکس/ترجمة: سیّدمحمد مهدیزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 127-144]
  • رسانه‌های نوین سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]
  • رسانه‌ها و ارتباطات مردم‌نگاری و کاربرد آن در ارتباطات /نوشتة :شعبانعلی بهرامپور [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 57-78]
  • رفاه عاطفی خبرنگاری تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]
  • رفتار رسانه‌ها روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]
  • روابط‌عمومی سیاسی چرخش افکار: هنر روابط عمومی سیاسی /نوشتة : اریک لو/ ترجمة :سیّدمسعود سیّدعلوی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 85-118]
  • روابط‌عمومی شدن سیاست چرخش افکار: هنر روابط عمومی سیاسی /نوشتة : اریک لو/ ترجمة :سیّدمسعود سیّدعلوی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 85-118]
  • روایت روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • روان‌شناسی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات /نوشتة : سهیلا چگینی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 11-39]
  • روزنامه کیهان روزنامه‌‌نگاری بحران؛ دو تصویر ملی /نوشتة :دکتر محمدمهدی فرقانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 49-79]
  • روزنامه‌نگاری آمریکا آموزش روزنامه‌نگاری بحران /نوشتة :امیر کاووس بالا‌زاده [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 107-117]
  • روزنامه‌نگاری بجران تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]
  • روزنامه نگاری بحران آموزش روزنامه‌نگاری بحران /نوشتة :امیر کاووس بالا‌زاده [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 107-117]
  • روزنامه‌نگاری بحران روزنامه‌‌نگاری بحران؛ دو تصویر ملی /نوشتة :دکتر محمدمهدی فرقانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 49-79]
  • روزنامه‌نگاری بحران روزنامه‌نگاری، خطر و میهن‌پرستی /نوشتة :سیلویا واسیبورد/ ترجمة سهیلا صابری [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 59-79]
  • روزنامه‌نگاری بحران ارتباطات مخاطره، ارتباطات بحران: زمینه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها /نوشتة: دکتر هادی خانیکی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 81-105]
  • روزنامه‌نگاری بحران مصاحبه با قربانیان و خانواده‌هایشان /ترجمة: گیتا علی آبادی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 135-153]
  • روزنامه‌نگاری بحران تراژدی‌ها و روزنامه‌نگاران؛ راهنمایی برای پوشش خبری مؤثرتر/ ترجمة سمانه ناظریان [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 155-164]
  • روزنامه‌نگاری بحران عکاسی و بحران /نوشتة : زنده روح کرمانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 187-207]
  • روزنامه‌نگاری وطن‌پرستانه روزنامه‌نگاری، خطر و میهن‌پرستی /نوشتة :سیلویا واسیبورد/ ترجمة سهیلا صابری [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 59-79]
  • روش تاریخی روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • روش کیفی مردم‌نگاری و کاربرد آن در ارتباطات /نوشتة :شعبانعلی بهرامپور [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 57-78]
  • روش واسازانه تحلیل وا‌سازی /نوشتة: دیوید ام. بوژه/ ترجمة :دکتر حسن محدثی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 79-99]
  • رویکرد سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • رویه‌های پویش آمریکایی‌‌سازی ارتباطات سیاسی: یک نقد /نوشتة : رالف نگرین و استالیانوس پاپاتاناسوپولوس /ترجمه: محمد معماریان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 59-77]

ز

  • زندگی روزمره سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]

س

  • ساخت اجتماعی نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • سیاست تلویزیونی شده چرخش افکار: هنر روابط عمومی سیاسی /نوشتة : اریک لو/ ترجمة :سیّدمسعود سیّدعلوی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 85-118]
  • سیاستگذاری سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • سیاست‌های بازدارنده آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی واقعیت‌ها و چالش‌ها /نوشتة :پروفسور سیّد حمید مولانا [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 9-23]
  • سبک زندگی سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]
  • سرگرمی فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]
  • سرمایه فرهنگی بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]
  • سرمقاله‌های روزنامه تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]
  • سلطه فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]

ش

  • شرق‌شناسی تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]
  • شست‌وشوی مغزی مبانی و اصول تبلیغات سیاسی/ نوشتة : دکتر کاظم معتمدنژاد [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 79-114]

ص

  • صنعت چرخش افکار چرخش افکار: هنر روابط عمومی سیاسی /نوشتة : اریک لو/ ترجمة :سیّدمسعود سیّدعلوی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 85-118]
  • صنعت فرهنگ فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]

ع

  • عکاسی بحران عکاسی و بحران /نوشتة : زنده روح کرمانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 187-207]

ف

  • فرایند سیاستگذاری و برنامه‌ریزی تبلیغات بازرگانی در صدا و سیما /نوشتة : محبوبه علی‌محمدی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 147-171]
  • فرهنگ مکاتب فرهنگ و ارتباطات: تأملی در ناگفته‌ها /نوشتة :پروفسور سیّدحمید مولانا [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 23-30]
  • فرهنگ توده‌ای مکاتب فرهنگ و ارتباطات: تأملی در ناگفته‌ها /نوشتة :پروفسور سیّدحمید مولانا [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 23-30]
  • فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]
  • فناوری‌های نوین ارتباطی اطلاعاتی بررسی نقش رسانه ها در شکل‌گیری انقلاب‌های رنگی / نوشته : دکتر علی گرانمایه‌پور، زینب شریفی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 151-174]
  • فوتبال فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]

ق

  • قطعنامه‌های شورای امنیت بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]

ک

  • کودکان کودکان و تبلیغات بازرگانی /نوشتة : حوریه سادات برهانی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 133-146]

گ

  • گروه 1+5 بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]
  • گزارشگری از بحران تهیه گزارش در زیر آتش: امنیت جانی و رفاه عاطفی خبرنگاران /نوشتة :هوارد تامبر/ترجمة :فاطمه اقطاعی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 119-134]
  • گزارشگری در زمان بحران روزنامه‌‌نگاری بحران؛ دو تصویر ملی /نوشتة :دکتر محمدمهدی فرقانی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 49-79]
  • گفتمان تحلیل گفتمان سرمقاله‌های روزنامه‌های برجسته آمریکا دربارة برنامه هسته‌ای ایران /نوشتة: فواد ایزدی و حکیمه سقای بی‌ریا/ ترجمة :سیّد جمال‌الدین اکبرزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 101-125]
  • گفتمان تحلیل محتوای بازنمایی‌های رسانه‌ای در جهان نابرابر /نوشتة :اوئن دوروکس/ترجمة: سیّدمحمد مهدیزاده [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 127-144]
  • گفتمان نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • گفتمان هسته‌ای بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]

ل

  • لطمه روحی روزنامه‌نگاری، خطر و میهن‌پرستی /نوشتة :سیلویا واسیبورد/ ترجمة سهیلا صابری [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 59-79]
  • لطمه روحی مصاحبه با قربانیان و خانواده‌هایشان /ترجمة: گیتا علی آبادی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 135-153]

م

  • ماهواره بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]
  • مبارزات انتخاباتی راهکارهای تبلیغات سیاسی در انتخابات /نوشتة : سهیلا چگینی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 11-39]
  • مبالغه‌گویی شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • متن تحلیل گفتمان بیرون از هزارتوی تئوری‌ها /نوشته :دکتر محمدجواد غلامرضا کاشی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 187-194]
  • متن نظریه‌پردازی در تبلیغات و آگهی /نوشتة :کریس هاکلی/ ترجمة: لیدا کاووسی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 25-55]
  • مخاطره (ریسک) ارتباطات مخاطره، ارتباطات بحران: زمینه‌ها، مفاهیم و نظریه‌ها /نوشتة: دکتر هادی خانیکی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 81-105]
  • مدیریت بحران روزنامه‌نگاری بحران: رسانه‌ها و حوادث غیرمترقبه/نوشتة :مسعود خرسند [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 11-47]
  • مدیریت بدن بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]
  • مدیریت رسانه تراژدی‌ها و روزنامه‌نگاران؛ راهنمایی برای پوشش خبری مؤثرتر/ ترجمة سمانه ناظریان [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 155-164]
  • مذاکره هسته‌ای بازی‌های زبانی: در گفتمان‌های هسته‌ای گروه 1+ 5 با ایران /نوشتة : داود دعاگویان [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 41-57]
  • مردم‌نگاری مردم‌نگاری و کاربرد آن در ارتباطات /نوشتة :شعبانعلی بهرامپور [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 57-78]
  • میزان دینداری بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]
  • مصاحبه با قربانیان مصاحبه با قربانیان و خانواده‌هایشان /ترجمة: گیتا علی آبادی [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 135-153]
  • مصاحبه با قربانیان تراژدی‌ها و روزنامه‌نگاران؛ راهنمایی برای پوشش خبری مؤثرتر/ ترجمة سمانه ناظریان [دوره 19، شماره 2، 1387، صفحه 155-164]
  • مطالعات فرهنگی مکاتب فرهنگ و ارتباطات: تأملی در ناگفته‌ها /نوشتة :پروفسور سیّدحمید مولانا [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 23-30]
  • مظالعة انتقادی آن سوی تبلیغات بازرگانی جهانی واقعیت‌ها و چالش‌ها /نوشتة :پروفسور سیّد حمید مولانا [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 9-23]
  • معنا نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • معنای کانونی تحلیل گفتمان بیرون از هزارتوی تئوری‌ها /نوشته :دکتر محمدجواد غلامرضا کاشی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 187-194]
  • میل و اقدام به خرید شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • منابع دست اول و دست دوم روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • منفعت شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • منفعت و سودجویی شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]

ن

  • نیازهای کاذب فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • نظام جهانی آزادی تبلیغات بازرگانی و محدودیت‌های آن از دیدگاه حقوق بین‌الملل، ایران و اسلام /نوشتة :دکتر محسن اسماعیلی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 115-131]
  • نظریه‌سازی چالش‌های پژوهش کیفی در علوم اجتماعی ایران /نوشتة :دکتر محمد سعید ذکایی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 11-22]
  • نظریه مبنایی چالش‌های پژوهش کیفی در علوم اجتماعی ایران /نوشتة :دکتر محمد سعید ذکایی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 11-22]
  • نقد بیرونی روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]
  • نقد درونی روش تحقیق تاریخی: شیوه‌ها و کاربردهای آن در ارتباطات /نوشتة :منصور ساعی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 167-185]

و

  • واژگون‌سازی تحلیل وا‌سازی /نوشتة: دیوید ام. بوژه/ ترجمة :دکتر حسن محدثی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 79-99]
  • واسازی تحلیل وا‌سازی /نوشتة: دیوید ام. بوژه/ ترجمة :دکتر حسن محدثی [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 79-99]
  • والدین کودکان و تبلیغات بازرگانی /نوشتة : حوریه سادات برهانی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 133-146]
  • وقت آزاد فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]

ه

  • هدایت فرهنگی شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • هژمونی شیوه‌های اقناع نوشتة سین بریرلی/ ترجمة : گیتا علی‌آبادی [دوره 19، شماره 3، 1387، صفحه 57-78]
  • همنشینی نشانه‌شناسی رسانه‌های جمعی /نوشتة :دکتر مسعود کوثری [دوره 19، شماره 1، 1387، صفحه 31-56]
  • هویت سانه‌های نوین و زندگی روزمره: تأثیر تلفن همراه بر هویت سبک زندگی جوانان /نوشتة :عبدالحسین کلانتری، حسین حسنی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 119-125]
  • هویت اجتماعی بررسی تأثیر صنعت فرهنگ بر هویت اجتماعی با تأکید بر شبکه‌های ماهواره‌ای/ نوشتة : جعفر زلفعلی‌فام، داود ابراهیم‌پور [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 175-201]

ی

  • یکسان‌سازی فوتبال؛ ابزاری در خدمت صنعت فرهنگ /نوشتة : امیرحسین خان‌دیزجی [دوره 19، شماره 4، 1387، صفحه 79-118]