نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب اجتماعی بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندة نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران نوشتة سعید معدنی* محمدعلی مقدسی لشکاجانی (نویسنده مسئول)** شهلا کاظمی پور [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 83-103]
  • آموزش نقش بازیهای رایانه ای درآموزش زبان بیگانه نوشتة علی اصغر کیا* سیّدرضا نقیب السادات** مینا یمینی فیروز*** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 145-167]

ا

  • اتاق خبر بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]
  • اخبار جعلی کاربرد و مزایای آموزشی و ارتباطی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم نوشتة مریم سلیمی(نویسنده مسئول)* سمیه سلیمی** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 127-148]
  • اخبار علم و فناوری نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • ارتباطات سلامت بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
  • ارتباطات علم نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • اصول حرفه ای بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
  • اعتماد رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • اعتماد اجتماعی بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی**** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 57-77]
  • اقتصاد رسانه بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]
  • اقناع بازی‌وارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
  • الگوی مصرف رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • امنیت اجتماعی رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 111-126]
  • انتخابات بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان " [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 19-34]
  • اینترنت فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
  • اینترنت بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان " [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 19-34]
  • اوراق مشارکت بررسی رابطه بین مصرف رسانه و سرمایه گذاری در دارایی های مالی نوشتة مهدی مرادی * زکیه مرندی ** [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 113-129]

ب

  • بازی نقش بازیهای رایانه ای درآموزش زبان بیگانه نوشتة علی اصغر کیا* سیّدرضا نقیب السادات** مینا یمینی فیروز*** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 145-167]
  • بازی‌ بازی‌وارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
  • بازی‌رایانه‌ای بازی‌وارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
  • بازنمایی بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندة نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران نوشتة سعید معدنی* محمدعلی مقدسی لشکاجانی (نویسنده مسئول)** شهلا کاظمی پور [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 83-103]
  • بازیهای رایانه ای نقش بازیهای رایانه ای درآموزش زبان بیگانه نوشتة علی اصغر کیا* سیّدرضا نقیب السادات** مینا یمینی فیروز*** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 145-167]
  • بازی‌وارسازی بازی‌وارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
  • برنامه کودک تحلیلی بر عملکرد برنامه‌های کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]

پ

  • پیام آگاهیبخش بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
  • پیام آموزشی بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
  • پیام ترغیبکننده بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]

ت

  • تأثیرپذیری از تغییرات اجتماعی منفی طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
  • تبلیغات تجاری رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • تحلیل شکاف موزون تحلیلی بر عملکرد برنامه‌های کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]
  • ترویج علم نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • تعهد رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 111-126]
  • تفاوت بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • تلگرام سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن نوشتة حسین کرمانی* [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 29-55]
  • تلویزیون رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • تلویزیون تحلیلی بر عملکرد برنامه‌های کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]

ج

  • جایگاه حرفه‌ای روزنامه‌نگاری محلی جایگاه روزنامه‌نگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
  • جامعه پذیری رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 111-126]
  • جامعه مدنی فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
  • جوانان چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]

خ

  • خانواده بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندة نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران نوشتة سعید معدنی* محمدعلی مقدسی لشکاجانی (نویسنده مسئول)** شهلا کاظمی پور [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 83-103]
  • خبر بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]
  • خبرنگاری بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
  • خوشه بندی بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]

د

  • دارایی های مالی بررسی رابطه بین مصرف رسانه و سرمایه گذاری در دارایی های مالی نوشتة مهدی مرادی * زکیه مرندی ** [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 113-129]
  • دانش بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
  • دانش انتقادی سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن نوشتة حسین کرمانی* [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 29-55]

ر

  • رأی دادن تبیین تأثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) نوشتة سعیده مرادیفر * علی امیدی(نویسنده مسئول) ** محمدعلی بصیری [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
  • راهبرد تدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه های تلویزیونی استانی صداوسیما از دیدگاه مدیران رسانه ملی و کارشناسان رسانه نوشتة سیاوش صلواتیان* ابوذر خوش بیان(نویسنده مسئول) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]
  • رسانه رسانه‌ها ابزاری برای ‌ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
  • رسانه بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • رسانه بررسی رابطه بین مصرف رسانه و سرمایه گذاری در دارایی های مالی نوشتة مهدی مرادی * زکیه مرندی ** [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 113-129]
  • رسانهای شدن علم نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • رسانه های اجتماعی سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن نوشتة حسین کرمانی* [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 29-55]
  • رسانه‎های اجتماعی معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخله های ارتقاء مهارت های سواد رسانه های اجتماعی مسعود مقصودی*زهرا واحد زهرا واحد** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • رسانه های ارتباط جمعی بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
  • رسانه های محلی تدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه های تلویزیونی استانی صداوسیما از دیدگاه مدیران رسانه ملی و کارشناسان رسانه نوشتة سیاوش صلواتیان* ابوذر خوش بیان(نویسنده مسئول) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]
  • روزنامه نگاری آرمانی فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
  • روزنامهنگاری علم نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • روزنامه‌نگاری محلی جایگاه روزنامه‌نگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]

ز

  • زبان بیگانه نقش بازیهای رایانه ای درآموزش زبان بیگانه نوشتة علی اصغر کیا* سیّدرضا نقیب السادات** مینا یمینی فیروز*** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 145-167]
  • زنان بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • زنجان بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]

س

  • سازمان رسانه‌ای مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]
  • سیاستگذاری بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • سپرده گذاری بانکی بررسی رابطه بین مصرف رسانه و سرمایه گذاری در دارایی های مالی نوشتة مهدی مرادی * زکیه مرندی ** [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 113-129]
  • ستمگری بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • سرمایة اجتماعی بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی**** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 57-77]
  • سینمای دهة 70 بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندة نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران نوشتة سعید معدنی* محمدعلی مقدسی لشکاجانی (نویسنده مسئول)** شهلا کاظمی پور [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 83-103]
  • سینمای دهة 80 بازنمایی آسیب های اجتماعی تهدیدکنندة نهاد خانواده در سینمای دهه های 70 و 80 شمسی ایران نوشتة سعید معدنی* محمدعلی مقدسی لشکاجانی (نویسنده مسئول)** شهلا کاظمی پور [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 83-103]
  • سهام بورس اوراق بهادار بررسی رابطه بین مصرف رسانه و سرمایه گذاری در دارایی های مالی نوشتة مهدی مرادی * زکیه مرندی ** [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 113-129]
  • سواد جدید کاربرد و مزایای آموزشی و ارتباطی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم نوشتة مریم سلیمی(نویسنده مسئول)* سمیه سلیمی** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 127-148]
  • سواد رسانه ای معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخله های ارتقاء مهارت های سواد رسانه های اجتماعی مسعود مقصودی*زهرا واحد زهرا واحد** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]
  • سواد رسانه ای سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن نوشتة حسین کرمانی* [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 29-55]
  • سواد رسانه های اجتماعی معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخله های ارتقاء مهارت های سواد رسانه های اجتماعی مسعود مقصودی*زهرا واحد زهرا واحد** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 5-27]

ش

  • شبکه اجتماعی تلگرام تبیین تأثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) نوشتة سعیده مرادیفر * علی امیدی(نویسنده مسئول) ** محمدعلی بصیری [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
  • شبکههای اجتماعی چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]
  • شبکه های اجتماعی رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 111-126]
  • شبکه های استانی تدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه های تلویزیونی استانی صداوسیما از دیدگاه مدیران رسانه ملی و کارشناسان رسانه نوشتة سیاوش صلواتیان* ابوذر خوش بیان(نویسنده مسئول) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]
  • شبکۀ چهار سیما نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
  • شعارهای تبلیغاتی بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
  • شفافیت رسانه‌ها ابزاری برای ‌ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
  • شناخت امپریالیسم طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
  • شناخت اومانیسم طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
  • شناخت روزنامه‌نگاری محلی جایگاه روزنامه‌نگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]

ع

  • علاقه رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • عوامل جمعی چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]
  • عوامل فردی چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]

ف

  • فرهنگ سیاسی بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان " [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 19-34]
  • فروشگاه های اینترنتی بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
  • فساد رسانه‌ها ابزاری برای ‌ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
  • فضای مجازی فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]

ق

  • قالببندی بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 127-144]
  • قانون رسانه‌ها ابزاری برای ‌ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
  • قدرت تحلیل فرهنگی سیاسی و اقتصادی طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]

ک

  • کمیت و کیفیت خبر بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]
  • کمیک ژورنالیسم کاربرد و مزایای آموزشی و ارتباطی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم نوشتة مریم سلیمی(نویسنده مسئول)* سمیه سلیمی** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 127-148]
  • کودک و خانواده تحلیلی بر عملکرد برنامه‌های کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]

گ

  • گرافیک نوول کاربرد و مزایای آموزشی و ارتباطی گرافیک نوول و کمیک ژورنالیسم نوشتة مریم سلیمی(نویسنده مسئول)* سمیه سلیمی** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 127-148]
  • گرگان چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]
  • گوشی هوشمند تبیین تأثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) نوشتة سعیده مرادیفر * علی امیدی(نویسنده مسئول) ** محمدعلی بصیری [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]

م

  • ماتریس سوات تدوین راهبردهای مطلوب برای شبکه های تلویزیونی استانی صداوسیما از دیدگاه مدیران رسانه ملی و کارشناسان رسانه نوشتة سیاوش صلواتیان* ابوذر خوش بیان(نویسنده مسئول) [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 9-30]
  • میانگین k بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
  • متن کاوی بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
  • محتوای ساختاری رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • مخاطب بازی‌وارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
  • مدیریت بحران طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
  • مدیریت نوآوری مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]
  • مدیریت نوآوری رسانه‌ای مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]
  • مشارکت بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی**** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 57-77]
  • مشارکت سیاسی تبیین تأثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) نوشتة سعیده مرادیفر * علی امیدی(نویسنده مسئول) ** محمدعلی بصیری [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]
  • مشارکت سیاسی بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان " [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 19-34]
  • مصرف رسانه بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی**** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 57-77]
  • مصونیت و آگاهی هوشمندانه طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
  • معلمان بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی**** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 57-77]
  • منابع مالی و سرمایه ای بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]

ن

  • نابرابری بررسی رابطة استفاده از رسانه‎های ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
  • نظریة سیستم ها بررسی نقش منابع مالی در تولید اخبار تلویزیون نوشتة نسیم مجیدی قهرودی* محمد برجعلیزاده (نویسنده مسئول)** [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 31-52]
  • نظم اجتماعی رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 111-126]
  • نگرش رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی** [دوره 29، شماره 1، 1397، صفحه 79-110]
  • نگرش به روزنامه‌نگاری محلی جایگاه روزنامه‌نگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
  • نوآوری رسانه‌ای مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]

و

  • وب 2 تبیین تأثیر تلگرام بر رویکرد مشارکت سیاسی (مطالعه موردی دانشگاه اصفهان) نوشتة سعیده مرادیفر * علی امیدی(نویسنده مسئول) ** محمدعلی بصیری [دوره 29، شماره 2، 1397، صفحه 105-126]