نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آثار غیرمجاز نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]
  • آزادی بیان اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • آزادی مطبوعات آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات/ نوشته: جلیل مالکی و زهرا واعظی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 5-23]
  • آگاهی سیاسی تأثیـر توسعة فنـاوری‌های اطلاعـاتی و ارتباطی بر تحولات جدید خاورمیانه(مطالعه موردی تونس و مس)/ نوشته : غلامرضا خواجه سروی , علی خلیلی پور رکن آبادی , رضا نیکنام و مهدی یزدان پناه [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 5-23]
  • آگهی‌های تلویزیونی چالش‌های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه‌ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه‌های نوین بر بازار آگهی‌های تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 165-186]
  • آمریکا تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و کاربرد آن از سوی آمریکا در مورد ایران/ نوشته محمدرضا مرندی و زهرا عابدینی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 43-68]
  • آموزش بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • آینده‌پژوهی پیـامدهای سناریـوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی/نوشته : حسین افخمی , محمد مهدی مولایی و حامد طالبیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 35-53]

ا

  • اثربخشی بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • اثربخشی اقتصادی تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان‌های رسانه‌ای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 109-130]
  • ایران تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و کاربرد آن از سوی آمریکا در مورد ایران/ نوشته محمدرضا مرندی و زهرا عابدینی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 43-68]
  • ارتباط ارتباطات و رسانة دینی/ نوشته : فرح رامین [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 141-159]
  • ارزیابی دانش تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان‌های رسانه‌ای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 109-130]
  • ارزیابی عملکرد طراحـی مـدل مفهـومی ارزیـابی عملکـرد مطبوعات کشور/ نوشته : نادر جعفری و حسین اصلی پور [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 201-224]
  • ارزیابی مطبوعات طراحـی مـدل مفهـومی ارزیـابی عملکـرد مطبوعات کشور/ نوشته : نادر جعفری و حسین اصلی پور [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 201-224]
  • استان کردستان رونـدها، عملکردها و نیـازهای بخش مطبوعات استانی (مطالعه موردی: مطبوعات استان کردستان)/ نوشته : فواد ایزدی , محسن محمدی , روح الله فلاحی گیلان , محمد نبی آقا تقی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 121-140]
  • استان هرمزگان بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • استراتژی چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • اسطوره‌شناسی رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • اطلاع‌رسانی نظام هنجاری اطلاع‌رسانی در فقه شیعه/ نوشته : محسن اسماعیلی و عبدالله جلالی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 69-94]
  • اقتصاد رسانه چالش‌های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه‌ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه‌های نوین بر بازار آگهی‌های تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 165-186]
  • اقتصاد رسانه برون‌سپاری حلقة مفقوده در سازمان‌های مطبوعاتی ایران/نوشته : یونس نوری مرادآبادی, منصور ساعی و زهره خواجه صالحی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 187-200]
  • الگوی ترکیبی بازنمـایی الگـوهای سبـک زندگـی در سریال‌های تلویزیونی/ نوشته : علی اصغر کیا و کیوان لطفی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 89-107]
  • الگوی سیاست‌گذاری ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست‌‌های رسانه‌ای/ نوشته : وحید خاشعی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 29-66]
  • امام خمینی(ره) اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • اینترنت تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]
  • اهداف دانشی تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان‌های رسانه‌ای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 109-130]

ب

  • بحران چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • بیداری اسلامی اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • بیداری اسلامی تحلیل محتوای کیفی اخبار خبرگزاری ها در باره تحولات مصر از 27 دی تا 23 بهمن 1389(اسوشیتدپرس ,یونایتد پرس , فرانس پرس و رویترز) / نوشته :حسن مجیدی و محمد نیک ملکی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 75-100]
  • برون‌سپاری برون‌سپاری حلقة مفقوده در سازمان‌های مطبوعاتی ایران/نوشته : یونس نوری مرادآبادی, منصور ساعی و زهره خواجه صالحی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 187-200]

پ

  • پاسخگویی آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات/ نوشته: جلیل مالکی و زهرا واعظی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 5-23]
  • پی‌ام‌سی‌فمیلی سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]

ت

  • تبلیغات رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • تحلیل گفتمان انتقادی بازنمایی سبک زندگی طبقه متوسط در سریال‌های تلویزیون: مطالعه موردی سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا/ نوشته : نعمت الله فاضلی و اقبال خالدیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 55-88]
  • تروریسم تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]
  • تروریسم دولتی تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]
  • تکثیر غیرمجاز نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]
  • تله‌شاپینگ رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • تلویزیون چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • تلویزیون ماهواره‌ای سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • تمایز مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • تهاجم فرهنگی نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]
  • توسعه فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی تأثیـر توسعة فنـاوری‌های اطلاعـاتی و ارتباطی بر تحولات جدید خاورمیانه(مطالعه موردی تونس و مس)/ نوشته : غلامرضا خواجه سروی , علی خلیلی پور رکن آبادی , رضا نیکنام و مهدی یزدان پناه [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 5-23]
  • تونس تأثیـر توسعة فنـاوری‌های اطلاعـاتی و ارتباطی بر تحولات جدید خاورمیانه(مطالعه موردی تونس و مس)/ نوشته : غلامرضا خواجه سروی , علی خلیلی پور رکن آبادی , رضا نیکنام و مهدی یزدان پناه [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 5-23]

ج

  • جامعه‌پذیری بازنمـایی الگـوهای سبـک زندگـی در سریال‌های تلویزیونی/ نوشته : علی اصغر کیا و کیوان لطفی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 89-107]
  • جراید بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • جراید محلی بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • جهت‌گیری چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]

ح

  • حرمت گمراه ساختن دیگران اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • حق دسترسی آزاد به اطلاعات آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات/ نوشته: جلیل مالکی و زهرا واعظی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 5-23]

خ

  • خبرگزاری‌های غربی تحلیل محتوای کیفی اخبار خبرگزاری ها در باره تحولات مصر از 27 دی تا 23 بهمن 1389(اسوشیتدپرس ,یونایتد پرس , فرانس پرس و رویترز) / نوشته :حسن مجیدی و محمد نیک ملکی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 75-100]
  • خرده بورژوازی رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • خودابرازی مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]

د

  • دریافت مصـرف فرهنگی و استفـاده از سـریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای/ نوشته : عبدالله گیویان و امید کریمی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 109-131]
  • دیماتل فازی مثلثی برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 5-28]
  • دولت تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]

ر

  • رادیو چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • رسانة جمعی بررسی نحوة انعکاس اخبار حوادث در مطبوعات فارسی (مطالعة موردی چهار روزنامة صبح ایران)/ نوشته : اسماعیل افقهی و سیدرضا نقیب السادات [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 161-174]
  • رسانة دینی ارتباطات و رسانة دینی/ نوشته : فرح رامین [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 141-159]
  • رسانه توسعة سواد رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد مخاطب‌محور پیش‌روی سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور/ نوشته : عبدالله بیچرانلو [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 93-108]
  • رسانه اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • رسانه‌ تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری رسانه‌ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/ نوشته : طاهر روشندل اربطانی و سمیه لبافی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 131-148]
  • رسانه‌خبری جایگاه‌ مخاطب در سیاست‌گذاری خبری/ نوشته : حسن مجیدی و راحله قنبری [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 67-92]
  • رسانه‌ها مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • رسانه‌های اجتماعی چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 95-118]
  • روزنامة همشهری برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 5-28]
  • روزنامه اصفهان زیبا شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای مطالعة موردی: روزنامة اصفهان زیبا/ داتیس خواجه ئیان ,سمیه لبافی و مهدیه جلال پور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 143-159]
  • روزنامه‌نگاری چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 95-118]
  • روزنامه‌نگاری شبکه‌ای چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 95-118]
  • رویکرد چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • رویکرد اعتدال‌محور ارتباطات و رسانة دینی/ نوشته : فرح رامین [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 141-159]
  • رویکرد فناورمحور ارتباطات و رسانة دینی/ نوشته : فرح رامین [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 141-159]
  • رویکرد محتوامحور ارتباطات و رسانة دینی/ نوشته : فرح رامین [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 141-159]

ز

  • زندگی روزمره مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]

س

  • سازمان‌های خبری چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 95-118]
  • سازمان‌های رسانه‌ای برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 5-28]
  • سازمان‌های رسانه‌ای توسعة سواد رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد مخاطب‌محور پیش‌روی سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور/ نوشته : عبدالله بیچرانلو [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 93-108]
  • سازمان‌های رسانه‌ای تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان‌های رسانه‌ای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 109-130]
  • سازمان‌های مطبوعاتی برون‌سپاری حلقة مفقوده در سازمان‌های مطبوعاتی ایران/نوشته : یونس نوری مرادآبادی, منصور ساعی و زهره خواجه صالحی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 187-200]
  • سیاست بدن مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • سیاست‌گذاری تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری رسانه‌ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/ نوشته : طاهر روشندل اربطانی و سمیه لبافی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 131-148]
  • سیاست‌گذاری خبری جایگاه‌ مخاطب در سیاست‌گذاری خبری/ نوشته : حسن مجیدی و راحله قنبری [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 67-92]
  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست‌‌های رسانه‌ای/ نوشته : وحید خاشعی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 29-66]
  • سیاست‌گذاری رسانه‌ای تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری رسانه‌ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/ نوشته : طاهر روشندل اربطانی و سمیه لبافی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 131-148]
  • سبک زندگی مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • سبک زندگی پیـامدهای سناریـوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی/نوشته : حسین افخمی , محمد مهدی مولایی و حامد طالبیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 35-53]
  • سبک زندگی بازنمایی سبک زندگی طبقه متوسط در سریال‌های تلویزیون: مطالعه موردی سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا/ نوشته : نعمت الله فاضلی و اقبال خالدیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 55-88]
  • سبک زندگی بازنمـایی الگـوهای سبـک زندگـی در سریال‌های تلویزیونی/ نوشته : علی اصغر کیا و کیوان لطفی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 89-107]
  • سبک زندگی سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • سبک‌زندگی شناخت الگوهای مصرف سریال‌های غیررسمی (مطالعه موردی مجموعة ویدئویی قهوة تلخ) / نوشته : عبدالله گیویان و سمانه مهرپرور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 119-141]
  • سریال تلویزیونی بازنمـایی الگـوهای سبـک زندگـی در سریال‌های تلویزیونی/ نوشته : علی اصغر کیا و کیوان لطفی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 89-107]
  • سریال غیررسمی شناخت الگوهای مصرف سریال‌های غیررسمی (مطالعه موردی مجموعة ویدئویی قهوة تلخ) / نوشته : عبدالله گیویان و سمانه مهرپرور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 119-141]
  • سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا“ بازنمایی سبک زندگی طبقه متوسط در سریال‌های تلویزیون: مطالعه موردی سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا/ نوشته : نعمت الله فاضلی و اقبال خالدیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 55-88]
  • سریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای مصـرف فرهنگی و استفـاده از سـریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای/ نوشته : عبدالله گیویان و امید کریمی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 109-131]
  • سرمایه‌داری رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • سناریو‌نگاری پیـامدهای سناریـوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی/نوشته : حسین افخمی , محمد مهدی مولایی و حامد طالبیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 35-53]
  • سواد رسانه‌ای توسعة سواد رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد مخاطب‌محور پیش‌روی سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور/ نوشته : عبدالله بیچرانلو [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 93-108]

ش

  • شبکه‌های رایانه‌ای تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]
  • شفافیت آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات/ نوشته: جلیل مالکی و زهرا واعظی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 5-23]
  • شهر مریوان مصـرف فرهنگی و استفـاده از سـریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای/ نوشته : عبدالله گیویان و امید کریمی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 109-131]

ص

  • صدا و سیما چالش‌های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه‌ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه‌های نوین بر بازار آگهی‌های تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 165-186]
  • صفحة حوادث بررسی نحوة انعکاس اخبار حوادث در مطبوعات فارسی (مطالعة موردی چهار روزنامة صبح ایران)/ نوشته : اسماعیل افقهی و سیدرضا نقیب السادات [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 161-174]
  • صنعت تبلیغات چالش‌های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه‌ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه‌های نوین بر بازار آگهی‌های تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 165-186]

ط

  • طبقة متوسط جدید بازنمایی سبک زندگی طبقه متوسط در سریال‌های تلویزیون: مطالعه موردی سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا/ نوشته : نعمت الله فاضلی و اقبال خالدیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 55-88]
  • طبقة متوسط سنّتی بازنمایی سبک زندگی طبقه متوسط در سریال‌های تلویزیون: مطالعه موردی سریال ”مرگ تدریجی یک رؤیا/ نوشته : نعمت الله فاضلی و اقبال خالدیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 55-88]

ف

  • فارسی‌وان سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • فرهنگ رسانه‌ای مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • فرهنگ‌سازی نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]
  • فضای مجازی تروریسم دولتی در فضای مجازی و راهکارهای مقابله با آن/ نوشته : احمدرضا شاه علی و احسان موحدیان [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 25-46]
  • فقه شیعه نظام هنجاری اطلاع‌رسانی در فقه شیعه/ نوشته : محسن اسماعیلی و عبدالله جلالی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 69-94]
  • فناوری‌های اطلاعات پیـامدهای سناریـوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی/نوشته : حسین افخمی , محمد مهدی مولایی و حامد طالبیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 35-53]

ق

  • قانون مطبوعات آزادی مطبوعات در منظر حق دسترسی آزاد به مطبوعات/ نوشته: جلیل مالکی و زهرا واعظی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 5-23]
  • قدرت سخت تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و کاربرد آن از سوی آمریکا در مورد ایران/ نوشته محمدرضا مرندی و زهرا عابدینی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 43-68]
  • قدرت نرم تحول مفهوم قدرت از سخت به نرم و کاربرد آن از سوی آمریکا در مورد ایران/ نوشته محمدرضا مرندی و زهرا عابدینی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 43-68]

ک

  • کارآفرینی سازمانی شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای مطالعة موردی: روزنامة اصفهان زیبا/ داتیس خواجه ئیان ,سمیه لبافی و مهدیه جلال پور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 143-159]
  • کارت امتیازی متوازن برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 5-28]
  • کارکرد چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • کاشت سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • کسب و کار خبری چشم‌انداز در حال ظهور صنعت خبر/ نوشته : علی اکبر فرهنگی و امید جهانشاهی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 95-118]

ل

  • لذت مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]

م

  • محتوا بررسـی اثـربخشی محتـوایی و آموزشیِ جرایـد محلی استان هرمزگان/سیدرضا بلاغت [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 101-120]
  • محتوای پیام رونـدها، عملکردها و نیـازهای بخش مطبوعات استانی (مطالعه موردی: مطبوعات استان کردستان)/ نوشته : فواد ایزدی , محسن محمدی , روح الله فلاحی گیلان , محمد نبی آقا تقی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 121-140]
  • محدودیت‌های رسانش پیام اهمیت و محدودیت رسانش پیام از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)/ نوشته: احمد علی قانع [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 161-179]
  • مخاطب جایگاه‌ مخاطب در سیاست‌گذاری خبری/ نوشته : حسن مجیدی و راحله قنبری [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 67-92]
  • مخاطب توسعة سواد رسانه‌ای، مهم‌ترین راهبرد مخاطب‌محور پیش‌روی سازمان‌های فرهنگی و رسانه‌ای کشور/ نوشته : عبدالله بیچرانلو [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 93-108]
  • مخاطب تبیین عوامل مؤثر بر فرایند سیاست‌گذاری رسانه‌ای در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران/ نوشته : طاهر روشندل اربطانی و سمیه لبافی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 131-148]
  • مخاطبان جوان مصـرف فرهنگی و استفـاده از سـریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای/ نوشته : عبدالله گیویان و امید کریمی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 109-131]
  • مخاطب فعال مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • میدان مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • مدیریت استراتژیک برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های رسانه‌ای ایران (مطالعة موردی: روزنامة همشهری/ نوشته : علی اکبر فرهنگی , علی اصغر محکی و ابوالفضل دانایی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 5-28]
  • مدیریت خبر چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • مدیریت دانش تأثیر مدیریت دانش بر اثربخشی اقتصادی سازمان‌های رسانه‌ای/ نوشته : فریدون وردی نژاد, وجه الله قربانی زاده و زهرا سادات هاشمی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 109-130]
  • مدیریت رسانه چالش‌های مدیریت تلویزیون در عرصة تبلیغات رسانه‌ای: بررسی تحولات ناشی از ورود رسانه‌های نوین بر بازار آگهی‌های تلویزیونی/ نوشته : داتیس خواجه ئیان [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 165-186]
  • مدیریت رسانه برون‌سپاری حلقة مفقوده در سازمان‌های مطبوعاتی ایران/نوشته : یونس نوری مرادآبادی, منصور ساعی و زهره خواجه صالحی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 187-200]
  • مدیریت سازمان‌های رسانه‌ای شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمان‌های رسانه‌ای مطالعة موردی: روزنامة اصفهان زیبا/ داتیس خواجه ئیان ,سمیه لبافی و مهدیه جلال پور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 143-159]
  • مدرسان ارتباطات جایگاه‌ مخاطب در سیاست‌گذاری خبری/ نوشته : حسن مجیدی و راحله قنبری [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 67-92]
  • مدل مفهومی طراحـی مـدل مفهـومی ارزیـابی عملکـرد مطبوعات کشور/ نوشته : نادر جعفری و حسین اصلی پور [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 201-224]
  • مصر تأثیـر توسعة فنـاوری‌های اطلاعـاتی و ارتباطی بر تحولات جدید خاورمیانه(مطالعه موردی تونس و مس)/ نوشته : غلامرضا خواجه سروی , علی خلیلی پور رکن آبادی , رضا نیکنام و مهدی یزدان پناه [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 5-23]
  • مصر 1389 تحلیل محتوای کیفی اخبار خبرگزاری ها در باره تحولات مصر از 27 دی تا 23 بهمن 1389(اسوشیتدپرس ,یونایتد پرس , فرانس پرس و رویترز) / نوشته :حسن مجیدی و محمد نیک ملکی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 75-100]
  • مصرف مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • مصرف پیـامدهای سناریـوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی/نوشته : حسین افخمی , محمد مهدی مولایی و حامد طالبیان [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 35-53]
  • مصرف مصـرف فرهنگی و استفـاده از سـریال‌های عامه‌پسند ماهواره‌ای/ نوشته : عبدالله گیویان و امید کریمی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 109-131]
  • مصرف مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • مصرف رسانه‌ای سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • مصرف رسانه‌ای شناخت الگوهای مصرف سریال‌های غیررسمی (مطالعه موردی مجموعة ویدئویی قهوة تلخ) / نوشته : عبدالله گیویان و سمانه مهرپرور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 119-141]
  • مصرف‌گرایی رسـانه‌هـا و اسطـورة مصـرف‌گـرایـی1: تحلیل موردی تبلیغات تله‌شاپینگ/ نوشته : کمال خالق پناه , کامل دلپسند و آوات رضانیا [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 75-88]
  • مطبوعات چگونگی مدیریت بحران به ‌وسیله رسانه و عوامل مؤثر بر کارکرد آن/ نوشته : اکبر نصراللهی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 149-164]
  • مطبوعات طراحـی مـدل مفهـومی ارزیـابی عملکـرد مطبوعات کشور/ نوشته : نادر جعفری و حسین اصلی پور [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 201-224]
  • مطبوعات رونـدها، عملکردها و نیـازهای بخش مطبوعات استانی (مطالعه موردی: مطبوعات استان کردستان)/ نوشته : فواد ایزدی , محسن محمدی , روح الله فلاحی گیلان , محمد نبی آقا تقی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 121-140]
  • مطبوعات استانی رونـدها، عملکردها و نیـازهای بخش مطبوعات استانی (مطالعه موردی: مطبوعات استان کردستان)/ نوشته : فواد ایزدی , محسن محمدی , روح الله فلاحی گیلان , محمد نبی آقا تقی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 121-140]
  • مطبوعات فارسی بررسی نحوة انعکاس اخبار حوادث در مطبوعات فارسی (مطالعة موردی چهار روزنامة صبح ایران)/ نوشته : اسماعیل افقهی و سیدرضا نقیب السادات [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 161-174]
  • مفهوم اجتماع شناخت الگوهای مصرف سریال‌های غیررسمی (مطالعه موردی مجموعة ویدئویی قهوة تلخ) / نوشته : عبدالله گیویان و سمانه مهرپرور [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 119-141]
  • مقاومت مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • منش مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • مهندسی فرهنگ نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]
  • موضوعات استراتژیک ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست‌‌های رسانه‌ای/ نوشته : وحید خاشعی [دوره 23، شماره 1، 1391، صفحه 29-66]

ن

  • نیاز مخاطب رونـدها، عملکردها و نیـازهای بخش مطبوعات استانی (مطالعه موردی: مطبوعات استان کردستان)/ نوشته : فواد ایزدی , محسن محمدی , روح الله فلاحی گیلان , محمد نبی آقا تقی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 121-140]
  • نظام نظام هنجاری اطلاع‌رسانی در فقه شیعه/ نوشته : محسن اسماعیلی و عبدالله جلالی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 69-94]
  • نظریه کاشت بازنمـایی الگـوهای سبـک زندگـی در سریال‌های تلویزیونی/ نوشته : علی اصغر کیا و کیوان لطفی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 89-107]
  • نفوذپذیری حکومت‌ها تأثیـر توسعة فنـاوری‌های اطلاعـاتی و ارتباطی بر تحولات جدید خاورمیانه(مطالعه موردی تونس و مس)/ نوشته : غلامرضا خواجه سروی , علی خلیلی پور رکن آبادی , رضا نیکنام و مهدی یزدان پناه [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 5-23]
  • نما سبک زنـدگی در سـریال‌های تلویزیـونی ماهواره‌ای تحلیل نشانه‌شناختی سریال‌های شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی وان و پی‌ام‌سی (فمیلی)/ نوشته : علیرضا حسینی پاکدهی و مریم یار قلی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 133-154]
  • نهادهای فرهنگی نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]

و

  • وظایف اجتماعی بررسی نحوة انعکاس اخبار حوادث در مطبوعات فارسی (مطالعة موردی چهار روزنامة صبح ایران)/ نوشته : اسماعیل افقهی و سیدرضا نقیب السادات [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 161-174]

ه

  • هنجار نظام هنجاری اطلاع‌رسانی در فقه شیعه/ نوشته : محسن اسماعیلی و عبدالله جلالی [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 69-94]
  • هویت مصـرف و سبک زنـدگی: رویکـردها، مسائل و آسیب‌ها/نوشته : محمدسعید ذکایی [دوره 23، شماره 3، 1391، صفحه 5-33]
  • هویت مصرف فرهنگی و رسانه‌ای و مخاطبان فعال/نوشته : سید محمد مهدی زاده [دوره 23، شماره 4، 1391، صفحه 25-42]
  • هویت فرهنگی نقـش نهادهـای فرهنگـی در فرهنـگ مصرف محصولات فرهنگی‌ـ هنری/ نوشته : محمدمهدی فداکار و مریم سلطانی [دوره 23، شماره 2، 1391، صفحه 47-73]