نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی اطلاعات مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • آزادی بیان حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 31-49]
  • آن‌لاین ساخت هویت آن‌لاین کاربران فیس‌بوک/ نوشته : حسین امامی رودسری و اشرفسادات احدزاده [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 101-113]

ا

  • ایران تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • ارتباطات تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • ارتباطات شبکه‌ای ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 23-32]
  • افترا حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 31-49]
  • اقتصاد اطلاعات اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی/ نوشته : علی یعقوبی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 71-86]
  • اقتصاد بی وزن اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی/ نوشته : علی یعقوبی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 71-86]
  • الگوهای خانواده جایگاه خانواده در نشریات عامه‌پسند خانوادگی تحلیل محتوای نشریات خانواده، فضلیت خانواده، کانون خانواده و خانواده سبز در سال 1390/ نوشته : محمدمهدی فرقانی و سیده ثریا موسوی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]

ب

  • بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]
  • بازاریابی هوشمند شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]
  • بازنمایی تصویرپردازی عامه پسند چهره های مقدس در سینما/ نوشته : سیده راضیه یاسینی و عبدالله بیچرانلو [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 87-100]
  • بازنمایی بررسی شیوه‌های بازنمایی زن در شبکة تلویزیون ماهواره‌ای ”من‌وتو1“/ نوشته :وامیدعلی مسعودی و شهناز خسروی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 43-62]
  • برنامه سازی تعاملی فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 51-69]
  • برنامه های تلویزیونی فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 51-69]
  • برنامه‌های توسعه تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • برنامه‌های عمرانی تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • برند شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]
  • برندینگ شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]

پ

  • پرتال ایرانی بررسی وضعیت وب‌گاه‌های روزنامه‌های ایران از نظر شاخص‌های وب‌سنجی/ نوشته : حمید ضیایی پرور [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 75-100]
  • پیشگیری نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 33-42]

ت

  • تی‌آرتی ترکیه بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بـر ادارة رسانه‌ها در شبکة خبـر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکة خبر و تی‌آر‌تی/ نوشته : سیدرضا نقیب السادات و اسماعیل افقهی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 85-101]
  • تحلیل محتوا بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بـر ادارة رسانه‌ها در شبکة خبـر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکة خبر و تی‌آر‌تی/ نوشته : سیدرضا نقیب السادات و اسماعیل افقهی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 85-101]
  • تطابق با تکنولوژی مدل‌های تطابق با تکنولوژی در رسانه‌ها/نوشته : حسن خجسته باقرزاده و محسن فرامرزی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 5-22]
  • تکنولوژی رسانه‌ای مدل‌های تطابق با تکنولوژی در رسانه‌ها/نوشته : حسن خجسته باقرزاده و محسن فرامرزی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 5-22]
  • تکنولوژی‌های هوشمند مخاطب مشارکت‌گرا؛ محیط هوشمند رسانه‌های نوین و کاربست مدل ”توان‌بخشی“ ارتباطات توسعه در راستای سند چشم‌انداز توسعه 1404/ نوشته : محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 115-128]
  • توسعه تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • توسعه جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]
  • توهین حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 31-49]

ج

  • جرم نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 33-42]
  • جنسیت بررسی شیوه‌های بازنمایی زن در شبکة تلویزیون ماهواره‌ای ”من‌وتو1“/ نوشته :وامیدعلی مسعودی و شهناز خسروی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 43-62]
  • جهانی‌شدن جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]
  • جهانی‌شدن و اقتصاد جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]
  • جهانی‌شدن و سیاست جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]
  • جهان فیزیکی منطق شهرهای مجازی و مفهوم کار مجازی: ضرورت طرح جامع شهر مجازی/نوشته : سعیدرضا عاملی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
  • جهان‌مجازی منطق شهرهای مجازی و مفهوم کار مجازی: ضرورت طرح جامع شهر مجازی/نوشته : سعیدرضا عاملی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]

چ

  • چالش مونوپولی دیپلماتیک سایبر دیپلماسی در محیط هوشمند نوین رسانه‌ای/ نوشته : رها خرازی آذر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]

ح

  • حق تعیین سرنوشت مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • حقوق بشر مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • حقوق و اندیشه اسلامی مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]

خ

  • خانواده جایگاه خانواده در نشریات عامه‌پسند خانوادگی تحلیل محتوای نشریات خانواده، فضلیت خانواده، کانون خانواده و خانواده سبز در سال 1390/ نوشته : محمدمهدی فرقانی و سیده ثریا موسوی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]
  • خانواده وب‌های هوشمند شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]
  • خبرگزاری مهر رابطة یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمان‌های رسانه‌ای؛ مطالعه‌ای در خبرگزاری مهر/ نوشته : مهدخت بروجردی علوی و مهدی قمصریان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 27-46]
  • خودآگاهی بررسی مبنای فلسفة نظریة رسانة شوروی با تأکید بر آرای مارکس/ نوشته : محمد مهدی فرقانی , حمید عزیزی و فرید عزیزی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 5-26]

د

  • دیالکتیک بررسی مبنای فلسفة نظریة رسانة شوروی با تأکید بر آرای مارکس/ نوشته : محمد مهدی فرقانی , حمید عزیزی و فرید عزیزی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 5-26]
  • دسترسی آزاد به اطلاعات مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • دگرگونی ارزشی تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج/ نوشته : غلامرضا تاج بخش و محمد دانش فر [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 103-115]
  • دین یهود نشانه‌شناختی دین یهود (غیرصهیونیسم) در هنر مدرن مطالعة موردی نقاشی ”من و روستا“ اثر مارک شاگال/ نوشته : حسن بشیر و هدی کاسپور [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 63-78]

ر

  • رایانه های پوشیدنی عینک گوگل؛ فرصت ها، تهدیدها و راهکارها/ نوشته : مریم سلیمی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 101-117]
  • رسانه نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 33-42]
  • رسانه تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج/ نوشته : غلامرضا تاج بخش و محمد دانش فر [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 103-115]
  • رسانه های اجتماعی فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 51-69]
  • رسانه‌ها‌ی اجتماعی ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 23-32]
  • رسانه‌های اجتماعی و شبکه‌های اجتماعی بررسی نگرش خبرنگاران رسانه‌های آن‌لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه‌های اجتماعی/ نوشته : حسین امامی و فیروزه عسگری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 117-128]
  • رسانه‌های آن‌لاین بررسی نگرش خبرنگاران رسانه‌های آن‌لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه‌های اجتماعی/ نوشته : حسین امامی و فیروزه عسگری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 117-128]
  • رسانه های شهروندی فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 51-69]
  • رسانه‌های نوین مخاطب مشارکت‌گرا؛ محیط هوشمند رسانه‌های نوین و کاربست مدل ”توان‌بخشی“ ارتباطات توسعه در راستای سند چشم‌انداز توسعه 1404/ نوشته : محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 115-128]
  • روابط پیش از ازدواج تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج/ نوشته : غلامرضا تاج بخش و محمد دانش فر [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 103-115]
  • روابط عمومی کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 119-147]
  • روزنامه نگاری شهروندی فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 51-69]
  • روزنامه‌های ایران بررسی وضعیت وب‌گاه‌های روزنامه‌های ایران از نظر شاخص‌های وب‌سنجی/ نوشته : حمید ضیایی پرور [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 75-100]

ز

  • زبان زبان، فناوری‌ها و هویت ملی/ نوشته : گیتا علی آبادی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 67-84]

س

  • سازمان صدا و سیما کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 119-147]
  • سیاست‌گذاری‌رسانه‌ای تحلیـل سیاست‌های رسانه‌ای در ایران (از برنامه‌های عمرانی پیش از انقلاب تا پایان برنامه چهارم توسعه/ نوشته : عبدالحسین کلانتری , پیام روشنفکر و حسین حسنی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 5-30]
  • سبک زندگی بررسی شیوه‌های بازنمایی زن در شبکة تلویزیون ماهواره‌ای ”من‌وتو1“/ نوشته :وامیدعلی مسعودی و شهناز خسروی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 43-62]
  • سینما و تلویزیون تصویرپردازی عامه پسند چهره های مقدس در سینما/ نوشته : سیده راضیه یاسینی و عبدالله بیچرانلو [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 87-100]

ش

  • شاخص‌های وب‌سنجی بررسی وضعیت وب‌گاه‌های روزنامه‌های ایران از نظر شاخص‌های وب‌سنجی/ نوشته : حمید ضیایی پرور [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 75-100]
  • شبکة خبر بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بـر ادارة رسانه‌ها در شبکة خبـر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکة خبر و تی‌آر‌تی/ نوشته : سیدرضا نقیب السادات و اسماعیل افقهی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 85-101]
  • شبکه اجتماعی ساخت هویت آن‌لاین کاربران فیس‌بوک/ نوشته : حسین امامی رودسری و اشرفسادات احدزاده [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 101-113]
  • شبکه های اجتماعی مجاز ی کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 119-147]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی شبکه‌های اجتماعی؛ رسانه‌هایی هوشمند در راستای برندینگ آن‌لاین/ نوشته : شهناز هاشمی و محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 79-96]
  • شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 23-32]
  • شخصیت های مقدس تصویرپردازی عامه پسند چهره های مقدس در سینما/ نوشته : سیده راضیه یاسینی و عبدالله بیچرانلو [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 87-100]

ص

  • صنعت گردشگری جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]

ع

  • عینک گوگل عینک گوگل؛ فرصت ها، تهدیدها و راهکارها/ نوشته : مریم سلیمی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 101-117]

ف

  • فیس‌بوک ساخت هویت آن‌لاین کاربران فیس‌بوک/ نوشته : حسین امامی رودسری و اشرفسادات احدزاده [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 101-113]
  • فضای مجازی منطق شهرهای مجازی و مفهوم کار مجازی: ضرورت طرح جامع شهر مجازی/نوشته : سعیدرضا عاملی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
  • فضای مجازی ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 23-32]
  • فلسفة رسانه بررسی مبنای فلسفة نظریة رسانة شوروی با تأکید بر آرای مارکس/ نوشته : محمد مهدی فرقانی , حمید عزیزی و فرید عزیزی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 5-26]
  • فناوری ارتباطات جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها/ نوشته : محمد دادگران و ناصر اسدی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 47-65]
  • فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی/ نوشته : علی یعقوبی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 71-86]

ق

  • قانون انتشار مبانی و مصداق‌های آزادی ارتباطات و اطلاعات در حقوق و اندیشة اسلامی/ نوشته : محسن اسماعیلی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 45-60]
  • قدرت زبان، فناوری‌ها و هویت ملی/ نوشته : گیتا علی آبادی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 67-84]

ک

  • کارکرد رسانه نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 33-42]
  • کارکردهای خانواده جایگاه خانواده در نشریات عامه‌پسند خانوادگی تحلیل محتوای نشریات خانواده، فضلیت خانواده، کانون خانواده و خانواده سبز در سال 1390/ نوشته : محمدمهدی فرقانی و سیده ثریا موسوی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 27-44]
  • کارکردهای خبری بررسی نگرش خبرنگاران رسانه‌های آن‌لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه‌های اجتماعی/ نوشته : حسین امامی و فیروزه عسگری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 117-128]
  • کالای اطلاعات اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی/ نوشته : علی یعقوبی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 71-86]
  • کاهش جرم نقش رسانه در پیشگیری از جرم/ نوشته : غلامحسین بیابانی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 33-42]

گ

  • گفتمان زبان، فناوری‌ها و هویت ملی/ نوشته : گیتا علی آبادی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 67-84]

م

  • مارک شاگال نشانه‌شناختی دین یهود (غیرصهیونیسم) در هنر مدرن مطالعة موردی نقاشی ”من و روستا“ اثر مارک شاگال/ نوشته : حسن بشیر و هدی کاسپور [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 63-78]
  • ماهواره تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج/ نوشته : غلامرضا تاج بخش و محمد دانش فر [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 103-115]
  • محیط هوشمند نوین رسانه‌ای سایبر دیپلماسی در محیط هوشمند نوین رسانه‌ای/ نوشته : رها خرازی آذر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • مخاطب مشارکت‌گرا مخاطب مشارکت‌گرا؛ محیط هوشمند رسانه‌های نوین و کاربست مدل ”توان‌بخشی“ ارتباطات توسعه در راستای سند چشم‌انداز توسعه 1404/ نوشته : محمد سلطانی فر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 115-128]
  • مدیریت زمان رابطة یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمان‌های رسانه‌ای؛ مطالعه‌ای در خبرگزاری مهر/ نوشته : مهدخت بروجردی علوی و مهدی قمصریان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 27-46]
  • مکتب سامان بخشی اقتصاد اطلاعات و نقش آن در اقتصاد جهانی/ نوشته : علی یعقوبی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 71-86]
  • منطق شهرها و فضای مجازی منطق شهرهای مجازی و مفهوم کار مجازی: ضرورت طرح جامع شهر مجازی/نوشته : سعیدرضا عاملی [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 7-26]
  • منطق و منافع سایبردیپلماسی سایبر دیپلماسی در محیط هوشمند نوین رسانه‌ای/ نوشته : رها خرازی آذر [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 61-73]
  • من‌وتو1 بررسی شیوه‌های بازنمایی زن در شبکة تلویزیون ماهواره‌ای ”من‌وتو1“/ نوشته :وامیدعلی مسعودی و شهناز خسروی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 43-62]
  • مؤسسه‌های رسانه‌ای‌ مدل‌های تطابق با تکنولوژی در رسانه‌ها/نوشته : حسن خجسته باقرزاده و محسن فرامرزی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 5-22]

ن

  • نشانه‌شناسی بررسی شیوه‌های بازنمایی زن در شبکة تلویزیون ماهواره‌ای ”من‌وتو1“/ نوشته :وامیدعلی مسعودی و شهناز خسروی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 43-62]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناختی دین یهود (غیرصهیونیسم) در هنر مدرن مطالعة موردی نقاشی ”من و روستا“ اثر مارک شاگال/ نوشته : حسن بشیر و هدی کاسپور [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 63-78]
  • نشر اکاذیب حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 31-49]
  • نظام‌های ادارة رسانه‌ها بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بـر ادارة رسانه‌ها در شبکة خبـر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکة خبر و تی‌آر‌تی/ نوشته : سیدرضا نقیب السادات و اسماعیل افقهی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 85-101]
  • نظریة رسانه‌های شوروی بررسی مبنای فلسفة نظریة رسانة شوروی با تأکید بر آرای مارکس/ نوشته : محمد مهدی فرقانی , حمید عزیزی و فرید عزیزی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 5-26]
  • نظریة هنجاری بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بـر ادارة رسانه‌ها در شبکة خبـر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکة خبر و تی‌آر‌تی/ نوشته : سیدرضا نقیب السادات و اسماعیل افقهی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 85-101]
  • نگرش تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج/ نوشته : غلامرضا تاج بخش و محمد دانش فر [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 103-115]
  • نگرش بررسی نگرش خبرنگاران رسانه‌های آن‌لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه‌های اجتماعی/ نوشته : حسین امامی و فیروزه عسگری [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 117-128]
  • نوآوری‌ مدل‌های تطابق با تکنولوژی در رسانه‌ها/نوشته : حسن خجسته باقرزاده و محسن فرامرزی [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 5-22]

و

  • واقعیت افزوده عینک گوگل؛ فرصت ها، تهدیدها و راهکارها/ نوشته : مریم سلیمی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 101-117]
  • وب2 ارتباطات شبکه‌ای و رهبری مخاطب در شبکه‌ها‌ی اجتماعی مجازی/ نوشته : احسان پوری [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 23-32]
  • وب 2 کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 119-147]
  • وب‌گاه بررسی وضعیت وب‌گاه‌های روزنامه‌های ایران از نظر شاخص‌های وب‌سنجی/ نوشته : حمید ضیایی پرور [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 75-100]

ه

  • هتک‌حرمت حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری [دوره 24، شماره 2، 1392، صفحه 31-49]
  • هنر مدرن نشانه‌شناختی دین یهود (غیرصهیونیسم) در هنر مدرن مطالعة موردی نقاشی ”من و روستا“ اثر مارک شاگال/ نوشته : حسن بشیر و هدی کاسپور [دوره 24، شماره 3، 1392، صفحه 63-78]
  • هویت ساخت هویت آن‌لاین کاربران فیس‌بوک/ نوشته : حسین امامی رودسری و اشرفسادات احدزاده [دوره 24، شماره 1، 1392، صفحه 101-113]
  • هویت و اینترنت زبان، فناوری‌ها و هویت ملی/ نوشته : گیتا علی آبادی [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 67-84]

ی

  • یادگیری سازمانی رابطة یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمان‌های رسانه‌ای؛ مطالعه‌ای در خبرگزاری مهر/ نوشته : مهدخت بروجردی علوی و مهدی قمصریان [دوره 24، شماره 4، 1392، صفحه 27-46]