نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی‌های تجاری نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان نوشتة مژگان فراهانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-131]
  • آموزش بازاندیشانه تبیین الگوی آموزش ”سواد رسانه‌ای“ در نظام آموزش‌وپرورش نوشتة هادی خانیکی وحیده شاه‌حسینی فاطمه نوری‌راد [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 5-21]
  • آینده جایگاه و ظرفیت سفارت‌خانه‌های مجازی در دیپلماسی نوین نوشتة مسعود طوفان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 123-138]

ا

  • اتهام‌های وارده بررسی اتهام‌های وارده به مطبوعات از سال 1380 تا 1389 و تعیین مصادیق جرائم در محاکم قضایی ایران نوشتة حبیب صبوری خسروشاهی عذرا فراهانی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 85-105]
  • اجتماعی جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 5-27]
  • اخبار شبکه‌های سراسری و ماهواره‌ای رابطة بین سواد رسانه‌ای و میزان رضایت‌مندی از اخبار شبکه‌های سراسری و ماهواره‌ای نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی مریم رمضانلو  [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 67-93]
  • ایدئولوژی مطالعة تحلیلی سبک زندگی مصرف‌گرا از طریق سه فیلم مربوط به دهه‌های 60 و 80 شمسی نوشتة هادی اسماعیلی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 31-50]
  • اربر مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]
  • ارزش‌ها نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان نوشتة مژگان فراهانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-131]
  • اسطوره نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • اقتصاد رسانه خوشه‌های رسانه‌ای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی‌سازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 139-148]
  • اقلام و محصولات فرهنگ مجازی خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • اقناع نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • الگوی مطلوب مدیریت مطبوعاتی بررسی چالش‌های مطبوعات در ایران به منظور ارائه الگوی مطلوب مدیریتی نوشتة مهدی اسماعیل‌تبار محمدنقی ایمانی سیّدرضا صالحی امیری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 5-30]
  • الگوهای مصرف خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • اینستاگرام نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • اینستاگرام هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعة چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام) نوشتة سمانه سامانی اعظم فراهانی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 85-104]

ب

  • بازارسهام سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) نوشتة محسن میرزا ابوالحسن خان ‌ایلچی (محسن ایلچی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 149-172]
  • بازنمایی نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • بازنمایی نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • بحران رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 57-83]
  • برندسازی شخصی نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • بزرگ‌نمایی بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • بوردیو سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 85-106]

پ

  • پیشگیری پیشگیری از وقوع جرم و ترویج مجازات‌های جایگزین در بستر رسانه؛ چالش‌ها و راهکارها نوشتة مهدی جعفری زهرا منوچهر آبادی عقیل متقدم زینب استادی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 45-65]
  • پیشگیری شفافیت رسانه‌ای در مقابله با فساد و جرم سازمان‌یافته نوشتة غلامحسین بیابانی محمدتقی عصار افسانه مظفری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 65-83]
  • پویانمایی باب‌اسفنجی بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی و رابطة آن با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی نوشتة ابراهیم سلیمی کوچی  رضوان صادقی قهساره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 133-156]
  • پوشش خبری بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]

ت

  • تارنما مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]
  • تبلیغات نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان نوشتة مژگان فراهانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-131]
  • تبلیغات تبلیغات تجاری شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان و سبک زندگی زنان مخاطب نوشتة سیّده راضیه یاسینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-84]
  • تحلیل گفتمان نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • تحلیل محتوا نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • تربیت آثار تربیتی شبکه‌های اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان نوشتة مریم کیان زهره قلی‌پور [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 105-122]
  • تروریسم بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • تکنیک داده‌کاوی خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • تلفن همراه رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 57-83]
  • تلفن همراه هوشمند سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 85-106]
  • تلویزیون عوامل مؤثر بر جذب مخاطبان به سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای؛ (مطالعۀ موردی سه سریال تلویزیونی) [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 51-70]
  • تمایز معنایی مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]

ج

  • جذب مخاطب عوامل مؤثر بر جذب مخاطبان به سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای؛ (مطالعۀ موردی سه سریال تلویزیونی) [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 51-70]
  • جرائم مطبوعاتی مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در قلمرو جرائم مطبوعاتی نوشتة محمدرضا ویژه مریم تقی‌خانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 29-44]
  • جرم پیشگیری از وقوع جرم و ترویج مجازات‌های جایگزین در بستر رسانه؛ چالش‌ها و راهکارها نوشتة مهدی جعفری زهرا منوچهر آبادی عقیل متقدم زینب استادی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 45-65]
  • جرم سازمان‌یافته شفافیت رسانه‌ای در مقابله با فساد و جرم سازمان‌یافته نوشتة غلامحسین بیابانی محمدتقی عصار افسانه مظفری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 65-83]
  • جرم مطبوعاتی بررسی اتهام‌های وارده به مطبوعات از سال 1380 تا 1389 و تعیین مصادیق جرائم در محاکم قضایی ایران نوشتة حبیب صبوری خسروشاهی عذرا فراهانی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 85-105]
  • جنگ آمریکا و عراق نمایش خبری رهبران متخاصم تحلیل گفتمان در سه پرده نوشتة تژا میرفخرایی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 129-161]
  • جهانی‌سازی خوشه‌های رسانه‌ای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی‌سازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 139-148]
  • جهانی‌شدن جهان‌نگری در شبکه‌‌های اجتماعی (مطالعة موردی کاربران تهرانی Facebook) نوشتة علیرضا نیکخواه امیرعلی تفرشی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-64]
  • جهان‌نگری جهان‌نگری در شبکه‌‌های اجتماعی (مطالعة موردی کاربران تهرانی Facebook) نوشتة علیرضا نیکخواه امیرعلی تفرشی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-64]
  • جوانان هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعة چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام) نوشتة سمانه سامانی اعظم فراهانی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 85-104]

چ

  • چالش‌های مطبوعات بررسی چالش‌های مطبوعات در ایران به منظور ارائه الگوی مطلوب مدیریتی نوشتة مهدی اسماعیل‌تبار محمدنقی ایمانی سیّدرضا صالحی امیری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 5-30]

ح

  • حلقة کندوکاو گفت‌وگویی تبیین الگوی آموزش ”سواد رسانه‌ای“ در نظام آموزش‌وپرورش نوشتة هادی خانیکی وحیده شاه‌حسینی فاطمه نوری‌راد [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 5-21]

خ

  • خبرگزاری مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]
  • خلاقیت مدیریت خلاقیت در سازمان‌های رسانه‌ای نوشتة ترجمه و تلخیص پل دویر سیاوش صلواتیان حامد منصوری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 163-192]
  • خوشه رسانه‌ای خوشه‌های رسانه‌ای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی‌سازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 139-148]

د

  • داعش بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • دانشجو آثار تربیتی شبکه‌های اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان نوشتة مریم کیان زهره قلی‌پور [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 105-122]
  • دیپلماسی نوین جایگاه و ظرفیت سفارت‌خانه‌های مجازی در دیپلماسی نوین نوشتة مسعود طوفان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 123-138]
  • دهه‌های 60 و80 شمسی در ایران مطالعة تحلیلی سبک زندگی مصرف‌گرا از طریق سه فیلم مربوط به دهه‌های 60 و 80 شمسی نوشتة هادی اسماعیلی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 31-50]
  • دورة آموزشی فلسفه برای کودکان تبیین الگوی آموزش ”سواد رسانه‌ای“ در نظام آموزش‌وپرورش نوشتة هادی خانیکی وحیده شاه‌حسینی فاطمه نوری‌راد [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 5-21]
  • دورة بلند‌خوانی تبیین الگوی آموزش ”سواد رسانه‌ای“ در نظام آموزش‌وپرورش نوشتة هادی خانیکی وحیده شاه‌حسینی فاطمه نوری‌راد [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 5-21]

ر

  • رسانه شفافیت رسانه‌ای در مقابله با فساد و جرم سازمان‌یافته نوشتة غلامحسین بیابانی محمدتقی عصار افسانه مظفری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 65-83]
  • رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 57-83]
  • رسانه‌های جمعی پیشگیری از وقوع جرم و ترویج مجازات‌های جایگزین در بستر رسانه؛ چالش‌ها و راهکارها نوشتة مهدی جعفری زهرا منوچهر آبادی عقیل متقدم زینب استادی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 45-65]
  • رسانه‌های جمعی بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
  • رضایت مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]
  • رضایت‌مندی مخاطبان رابطة بین سواد رسانه‌ای و میزان رضایت‌مندی از اخبار شبکه‌های سراسری و ماهواره‌ای نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی مریم رمضانلو  [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 67-93]
  • روزنامه‌نگاری مالی سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) نوشتة محسن میرزا ابوالحسن خان ‌ایلچی (محسن ایلچی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 149-172]
  • روش خوشه‌بندی کامینز خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]

ز

  • زنان تبلیغات تجاری شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان و سبک زندگی زنان مخاطب نوشتة سیّده راضیه یاسینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-84]
  • زنان بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]

س

  • ساختار برنامه تلویزیونی چگونگی کاربرد ” گفت‌‌و‌گو“ در قالـب برنامه‌های تلویزیـونی نوشتة محبوبه علی‌محمدی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
  • سازمان رسانه‌ سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) نوشتة محسن میرزا ابوالحسن خان ‌ایلچی (محسن ایلچی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 149-172]
  • سازمان رسانه‌ای مدیریت خلاقیت در سازمان‌های رسانه‌ای نوشتة ترجمه و تلخیص پل دویر سیاوش صلواتیان حامد منصوری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 163-192]
  • سبک زندگی خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • سبک زندگی سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 85-106]
  • سبک زندگی مصرف‌گرا مطالعة تحلیلی سبک زندگی مصرف‌گرا از طریق سه فیلم مربوط به دهه‌های 60 و 80 شمسی نوشتة هادی اسماعیلی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 31-50]
  • سریال عوامل مؤثر بر جذب مخاطبان به سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای؛ (مطالعۀ موردی سه سریال تلویزیونی) [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 51-70]
  • سفارت‌خانه مجازی جایگاه و ظرفیت سفارت‌خانه‌های مجازی در دیپلماسی نوین نوشتة مسعود طوفان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 123-138]
  • سواد رسانه‌ای رابطة بین سواد رسانه‌ای و میزان رضایت‌مندی از اخبار شبکه‌های سراسری و ماهواره‌ای نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی مریم رمضانلو  [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 67-93]
  • سواد رسانه‌ای بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
  • سوگیری رسانه‌ای سوگیری رسانه‌ای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) نوشتة محسن میرزا ابوالحسن خان ‌ایلچی (محسن ایلچی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 149-172]

ش

  • شبکة اجتماعی بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
  • شبکة‌اجتماعی جهان‌نگری در شبکه‌‌های اجتماعی (مطالعة موردی کاربران تهرانی Facebook) نوشتة علیرضا نیکخواه امیرعلی تفرشی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-64]
  • شبکة اول سیما بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • شبکة فرهنگ مجازی خوشه‌بندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی نوشتة عباس طلوعی بهداد میرافشار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 41-56]
  • شبکه پرس‌تی‌وی بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه آثار تربیتی شبکه‌های اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان نوشتة مریم کیان زهره قلی‌پور [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 105-122]
  • شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای تبلیغات تجاری شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای فارسی‌زبان و سبک زندگی زنان مخاطب نوشتة سیّده راضیه یاسینی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 71-84]
  • شفافیت رسانه‌ای شفافیت رسانه‌ای در مقابله با فساد و جرم سازمان‌یافته نوشتة غلامحسین بیابانی محمدتقی عصار افسانه مظفری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 65-83]
  • شکل برنامه‌های گفت‌وگومحور چگونگی کاربرد ” گفت‌‌و‌گو“ در قالـب برنامه‌های تلویزیـونی نوشتة محبوبه علی‌محمدی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
  • شهررسانه‌ای خوشه‌های رسانه‌ای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی‌سازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 139-148]
  • شهر شهرکُرد بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]

ط

  • طنز جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 5-27]

ف

  • فردگرایی بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی و رابطة آن با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی نوشتة ابراهیم سلیمی کوچی  رضوان صادقی قهساره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 133-156]
  • فساد شفافیت رسانه‌ای در مقابله با فساد و جرم سازمان‌یافته نوشتة غلامحسین بیابانی محمدتقی عصار افسانه مظفری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 65-83]
  • فیس‌بوک جهان‌نگری در شبکه‌‌های اجتماعی (مطالعة موردی کاربران تهرانی Facebook) نوشتة علیرضا نیکخواه امیرعلی تفرشی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-64]
  • فعالیت‌های اوقات فراغت سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 85-106]

ک

  • کاربران ایرانی نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • کاربران تهرانی جهان‌نگری در شبکه‌‌های اجتماعی (مطالعة موردی کاربران تهرانی Facebook) نوشتة علیرضا نیکخواه امیرعلی تفرشی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 29-64]
  • کاربردپذیری مقایسة کاربردپذیری تارنماهای خبرگزاری‌های ایرنا، ایسنا و فارس از دیدگاه کاربران نوشتة محمدمهدی فرقانی علی رستگار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 23-39]
  • کلیشه‌های جنسیتی بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی و رابطة آن با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی نوشتة ابراهیم سلیمی کوچی  رضوان صادقی قهساره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 133-156]
  • کنشگری رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 57-83]
  • کودک نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان نوشتة مژگان فراهانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-131]

گ

  • گفت‌وگو چگونگی کاربرد ” گفت‌‌و‌گو“ در قالـب برنامه‌های تلویزیـونی نوشتة محبوبه علی‌محمدی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
  • گفت‌وگوی رسانه‌ای چگونگی کاربرد ” گفت‌‌و‌گو“ در قالـب برنامه‌های تلویزیـونی نوشتة محبوبه علی‌محمدی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]

ل

  • لیبرالیسم بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی و رابطة آن با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی نوشتة ابراهیم سلیمی کوچی  رضوان صادقی قهساره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 133-156]

م

  • ماهواره عوامل مؤثر بر جذب مخاطبان به سریال‌های تلویزیونی ماهواره‌ای؛ (مطالعۀ موردی سه سریال تلویزیونی) [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 51-70]
  • مجازات جایگزین پیشگیری از وقوع جرم و ترویج مجازات‌های جایگزین در بستر رسانه؛ چالش‌ها و راهکارها نوشتة مهدی جعفری زهرا منوچهر آبادی عقیل متقدم زینب استادی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 45-65]
  • محاکم قضایی بررسی اتهام‌های وارده به مطبوعات از سال 1380 تا 1389 و تعیین مصادیق جرائم در محاکم قضایی ایران نوشتة حبیب صبوری خسروشاهی عذرا فراهانی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 85-105]
  • محتوای برنامه‌های گفت‌وگومحور چگونگی کاربرد ” گفت‌‌و‌گو“ در قالـب برنامه‌های تلویزیـونی نوشتة محبوبه علی‌محمدی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 95-112]
  • مدیاسیتی خوشه‌های رسانه‌ای ( از تجمع محلی صنعت رسانه تا جهانی‌سازی اقتصاد فرهنگی ) نوشتة احسان پوری [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 139-148]
  • مدیریت بحران رسانه‌های اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفن‌های همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 57-83]
  • مدیریت تصاویر دلخراش بررسی میزان و نحوة پوشش خبری داعش و مقایسة رعایت ملاحظات پوشش اخبار خشن و دلخراش (در دو بخش خبری 21 شبکة اول سیما و خبر تاپ‌فایو (TOP5) شبکة پرس‌تی‌وی) نوشته علی گرانمایه پور و ریحانه ساات ذاکری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 107-127]
  • مدیریت خلاقیت مدیریت خلاقیت در سازمان‌های رسانه‌ای نوشتة ترجمه و تلخیص پل دویر سیاوش صلواتیان حامد منصوری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 163-192]
  • مدیریت رسانه مدیریت خلاقیت در سازمان‌های رسانه‌ای نوشتة ترجمه و تلخیص پل دویر سیاوش صلواتیان حامد منصوری [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 163-192]
  • مدیرمسئول مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در قلمرو جرائم مطبوعاتی نوشتة محمدرضا ویژه مریم تقی‌خانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 29-44]
  • مسئولیت جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 5-27]
  • مسئولیت کیفری مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در قلمرو جرائم مطبوعاتی نوشتة محمدرضا ویژه مریم تقی‌خانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 29-44]
  • مصاحبۀ عمقی نظریه‌های سه‌گانۀ طنز جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 5-27]
  • مصرف فرهنگی سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 85-106]
  • مصرف کالاهای فرهنگی بررسی تأثیر سواد رسانه‌ای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی  مهری فاضلیان دهکُردی [دوره 27، شماره 1، 1395، صفحه 107-130]
  • مصرف‌گرایی بازنمایی تغییر کلیشه‌های جنسیتی در پویانمایی باب‌اسفنجی و رابطة آن با لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی نوشتة ابراهیم سلیمی کوچی  رضوان صادقی قهساره [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 133-156]
  • مطبوعات بررسی اتهام‌های وارده به مطبوعات از سال 1380 تا 1389 و تعیین مصادیق جرائم در محاکم قضایی ایران نوشتة حبیب صبوری خسروشاهی عذرا فراهانی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 85-105]
  • منافع ملی جایگاه و ظرفیت سفارت‌خانه‌های مجازی در دیپلماسی نوین نوشتة مسعود طوفان [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 123-138]

ن

  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • نشانه‌شناسی نشانه‌شناسی تبلیغات کودکان نوشتة مژگان فراهانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 113-131]
  • نظریۀ کا نظریۀ رناوال جایگاه طنز در مطبوعات امروز ایران نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 5-27]
  • نویسنده مسئولیت کیفری نویسنده و مدیرمسئول در قلمرو جرائم مطبوعاتی نوشتة محمدرضا ویژه مریم تقی‌خانی [دوره 27، شماره 3، 1395، صفحه 29-44]

ه

  • هویت آنلاین نشانه‌شناسی عناصر بازنمایی هویت آنلاین (مطالعة کاربران پرطرفدار ایرانی در اینستاگرام) نوشتة حسین بصیریان جهرمی مرضیه نحوی نظام‌آبادی [دوره 27، شماره 4، 1395، صفحه 5-28]
  • هویت آنلاین هویت آنلاین و اینستاگرام (مطالعة چگونگی نمایش هویت جوانان در اینستاگرام) نوشتة سمانه سامانی اعظم فراهانی [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 85-104]
  • هویت دینی آثار تربیتی شبکه‌های اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان نوشتة مریم کیان زهره قلی‌پور [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 105-122]
  • هویت ملی آثار تربیتی شبکه‌های اجتماعـی تلفن همـراه بر هویت ملی و دینی دانشجویان نوشتة مریم کیان زهره قلی‌پور [دوره 27، شماره 2، 1395، صفحه 105-122]