نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آسیب‌شناسی مطالعة کیفی آسیب‌های مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان باتجربه در سال 1395 نوشتة فائزه تقی‌پور  مهدی باباربیع  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 27-55]
  • آماده‏سازی شهروندان اولویت‏بندی مخاطبان و مسیرهای اطلاع‏رسانی برای آماده‏سازی شهروندان در مقابله با بحران زلزله نوشتة محمدسعید تسلیمی محمد حقیقی زینب مولایی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 121-140]
  • آمریکا بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]
  • آینده‌پژوهی طراحی مدل حفظ کارکنان دانشی سازمان‌های رسانه‌ای آینده نوشتة سیّدمهدی شریفی مهدی‌یار راشد  هادی سابقی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 103-120]
  • آینده‌شناسی آینده‌شناسی دولت و رسانه نوشتة محمدمهدی مظاهری مجید کافی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 25-41]

ا

  • اتحادیه اروپا نقش ساز و کار برجسته‌سازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاج‌محمدی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 75-99]
  • احساسات ضد اسرائیلی نقش ساز و کار برجسته‌سازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاج‌محمدی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 75-99]
  • اخبار جعلی اخبار جعلی و مهارت‌های مقابله با آن نوشتة محمد سلطانی‌فر مریم سلیمی سیّدغلامرضا فلسفی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 43-69]
  • اخلاق روزنامه‌نگاری جایگاه اخلاق حرفه‌ای در عملکرد روزنامه‌نگاران مطبوعات امروز ایران نوشتة مهدخت بروجردی علوی  مهدیه شکری [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 5-23]
  • ایران بررسی دیدگاه کاربران کتابخانة ملی ایران در زمینة ظرفیت‌های آموزشی پیام‌رسان تلگرام در ایران نوشتة پروین احمدی داود آقارفیعی فریده وزیری ‌هشی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 109-131]
  • ارتباطات گرافیکی(تصویری) نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان نوشتة محمدجواد محسن‌زاده [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 63-79]
  • ارتباطات و فناوری اطلاعات بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (تابستان1396 ) سواد اطلاعاتی؛ راهکار نوین در روابط عمومی‌ها نوشتة داود زارعیان فاطمه جمارانی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 57-83]
  • اطلاع‏رسانی اولویت‏بندی مخاطبان و مسیرهای اطلاع‏رسانی برای آماده‏سازی شهروندان در مقابله با بحران زلزله نوشتة محمدسعید تسلیمی محمد حقیقی زینب مولایی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 121-140]
  • اطلاعات جعلی اخبار جعلی و مهارت‌های مقابله با آن نوشتة محمد سلطانی‌فر مریم سلیمی سیّدغلامرضا فلسفی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 43-69]
  • اعتماد به نفس تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر سطح اعتماد به نفس جوانان نوشتة ندا سلیمانی  لاله کریمی  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 101-117]
  • الکترونیکی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • انتخابات بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]
  • اینترنت بررسی رابطه میان میزان و نوع استفاده از اینترنت با سبک زندگی نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی  مژگان یوسف‌زاده [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 141-162]
  • اوقات فراغت بررسی رابطه میان میزان و نوع استفاده از اینترنت با سبک زندگی نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی  مژگان یوسف‌زاده [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 141-162]
  • اوقات‌فراغت رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]

ب

  • بازار کار بررسی اثر تبلیغات رسانه‌های بازارکار از دیدگاه جوانان 20 تا 30‌ساله تهرانی متقاضی کار در سال‌های 1395 ـ 1394 نوشتة غلامحسین بیابانی وحید امینی‌نژاد  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 53-73]
  • برنامة دینی به‌سوی تدوین الگوی مطلوب برنامه‌های دینی تلویزیون ایران نوشتة مهدخت بروجردی‌ علوی الهام‌سادات حسینی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • برنامه‏ریزی ارتباطات اولویت‏بندی مخاطبان و مسیرهای اطلاع‏رسانی برای آماده‏سازی شهروندان در مقابله با بحران زلزله نوشتة محمدسعید تسلیمی محمد حقیقی زینب مولایی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 121-140]
  • برند بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]
  • برندسازی بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]
  • برند شخصی بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]

پ

  • پیام‌رسان تلگرام بررسی دیدگاه کاربران کتابخانة ملی ایران در زمینة ظرفیت‌های آموزشی پیام‌رسان تلگرام در ایران نوشتة پروین احمدی داود آقارفیعی فریده وزیری ‌هشی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 109-131]
  • پیام‌رسان‌‌های تلفن همراه بررسی دیدگاه کاربران کتابخانة ملی ایران در زمینة ظرفیت‌های آموزشی پیام‌رسان تلگرام در ایران نوشتة پروین احمدی داود آقارفیعی فریده وزیری ‌هشی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 109-131]
  • پخش مستقیم مناسک دینی رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]
  • پخش نمایشی رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]

ت

  • تبلیغات رسانه‌ای بررسی اثر تبلیغات رسانه‌های بازارکار از دیدگاه جوانان 20 تا 30‌ساله تهرانی متقاضی کار در سال‌های 1395 ـ 1394 نوشتة غلامحسین بیابانی وحید امینی‌نژاد  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 53-73]
  • تحلیل محتوای کیفی طنز مطبوعاتی و گفتمان‌های سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی  پردیس سیاسی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
  • ترامپ بررسی شاخص‌های برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانه‌ای آن با تأکید بر رقابت‌های انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 25-51]
  • ترانه‌های سیاه تحلیل نشانه‌شناختی ترانه‌های سیاه و رابطة آن با واقعیت‌های اجتماعی دهة 80 نوشتة نعمت‌الله فاضلی اقبال خالدیان مهراوه فردوسی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 141-158]
  • تلفن همراه مطالعة کیفی چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران نوشتة آذر قلی‌زاده عباس زمانی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 103-119]
  • تلویزیون به‌سوی تدوین الگوی مطلوب برنامه‌های دینی تلویزیون ایران نوشتة مهدخت بروجردی‌ علوی الهام‌سادات حسینی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • توسعه نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]
  • تئوری توطئه اخبار جعلی و مهارت‌های مقابله با آن نوشتة محمد سلطانی‌فر مریم سلیمی سیّدغلامرضا فلسفی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 43-69]

ج

  • جامعة شبکه‌ای باز آینده‌شناسی دولت و رسانه نوشتة محمدمهدی مظاهری مجید کافی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 25-41]
  • جامعه شبکه‌ای سلسله مراتبی آینده‌شناسی دولت و رسانه نوشتة محمدمهدی مظاهری مجید کافی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 25-41]
  • جنبش تحریم اسرائیل نقش ساز و کار برجسته‌سازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاج‌محمدی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 75-99]
  • جنگ روانی اخبار جعلی و مهارت‌های مقابله با آن نوشتة محمد سلطانی‌فر مریم سلیمی سیّدغلامرضا فلسفی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 43-69]
  • جوانان تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر سطح اعتماد به نفس جوانان نوشتة ندا سلیمانی  لاله کریمی  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 101-117]
  • جوانان بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]
  • جویندگان کار بررسی اثر تبلیغات رسانه‌های بازارکار از دیدگاه جوانان 20 تا 30‌ساله تهرانی متقاضی کار در سال‌های 1395 ـ 1394 نوشتة غلامحسین بیابانی وحید امینی‌نژاد  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 53-73]

ح

  • حفظ کارکنان دانشی طراحی مدل حفظ کارکنان دانشی سازمان‌های رسانه‌ای آینده نوشتة سیّدمهدی شریفی مهدی‌یار راشد  هادی سابقی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 103-120]

خ

  • خبرگزاری ” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانه‌های برخط نوشتة فرزانه بازیار [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]

د

  • دانش‌آموزان دختر و پسر مقطع دبیرستانی (شاخه نظری) منطقه 3 تهران بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایه‌پور زهرا کرمی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
  • دانشجویان بررسی مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علمی‌‌ـ کاربردی تهران در سال 1395 نوشتة بهاره همت‌پور  حامد نوروزی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 85-107]
  • دین به‌سوی تدوین الگوی مطلوب برنامه‌های دینی تلویزیون ایران نوشتة مهدخت بروجردی‌ علوی الهام‌سادات حسینی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 5-26]
  • دین رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]

ر

  • رسانه رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]
  • رسانه آینده‌شناسی دولت و رسانه نوشتة محمدمهدی مظاهری مجید کافی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 25-41]
  • رسانه‌ها بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]
  • رسانه‌ها بررسی مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علمی‌‌ـ کاربردی تهران در سال 1395 نوشتة بهاره همت‌پور  حامد نوروزی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 85-107]
  • رسانه‌های اجتماعی مطالعة کیفی چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران نوشتة آذر قلی‌زاده عباس زمانی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 103-119]
  • رسانه‌های اجتماعی رسانه‌های اجتماعی: ابزاری برای نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط نوشتة امین پژوهش جهرمی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 149-188]
  • رسانه‌های اجتماعی گونه‌شناسی نوآوری‌های رسانه‌ای: بینش‌های حاصل از یک مطالعة اکتشافی نوشتة ترجمه و تلخیص والری ـ آنه بلین سیاوش صلواتیان سون لیندمارک کامیار نیستانی‌ اصفهانی هریتیانا رانایوسون حامد منصوری پیتر بالون [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 133-148]
  • رسانه‌های برخط ” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانه‌های برخط نوشتة فرزانه بازیار [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
  • رضایت‌مندی از فضاهای شهری رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
  • روابط عمومی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • روابط عمومی بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (تابستان1396 ) سواد اطلاعاتی؛ راهکار نوین در روابط عمومی‌ها نوشتة داود زارعیان فاطمه جمارانی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 57-83]
  • روابط‌عمومی نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان نوشتة محمدجواد محسن‌زاده [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 63-79]
  • رویکرد ابزارگرایانه رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]
  • رویکرد ذات‌گرایانه رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]

ز

  • زبان بین‌المللی ” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانه‌های برخط نوشتة فرزانه بازیار [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
  • زبان قومی ” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانه‌های برخط نوشتة فرزانه بازیار [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
  • زلزلة تهران اولویت‏بندی مخاطبان و مسیرهای اطلاع‏رسانی برای آماده‏سازی شهروندان در مقابله با بحران زلزله نوشتة محمدسعید تسلیمی محمد حقیقی زینب مولایی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 121-140]

س

  • سایت خبری ” تنوع فرهنگی در رسانه“ با تأکید بر تنوع نوشتاری در رسانه‌های برخط نوشتة فرزانه بازیار [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 27-41]
  • ساختار مطالعة کیفی آسیب‌های مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان باتجربه در سال 1395 نوشتة فائزه تقی‌پور  مهدی باباربیع  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 27-55]
  • سازمان‌های رسانه‌ای طراحی مدل حفظ کارکنان دانشی سازمان‌های رسانه‌ای آینده نوشتة سیّدمهدی شریفی مهدی‌یار راشد  هادی سابقی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 103-120]
  • سبک زندگی بررسی رابطه میان میزان و نوع استفاده از اینترنت با سبک زندگی نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی  مژگان یوسف‌زاده [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 141-162]
  • سرمایة اجتماعی سازمانی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • سلیقه بررسی رابطه میان میزان و نوع استفاده از اینترنت با سبک زندگی نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی  مژگان یوسف‌زاده [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 141-162]
  • سناریو آینده‌شناسی دولت و رسانه نوشتة محمدمهدی مظاهری مجید کافی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 25-41]
  • سواد بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (تابستان1396 ) سواد اطلاعاتی؛ راهکار نوین در روابط عمومی‌ها نوشتة داود زارعیان فاطمه جمارانی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 57-83]
  • سواد اطلاعاتی بررسی میزان سواد اطلاعاتی کارکنان روابط عمومی شرکت مخابرات ایران (تابستان1396 ) سواد اطلاعاتی؛ راهکار نوین در روابط عمومی‌ها نوشتة داود زارعیان فاطمه جمارانی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 57-83]
  • سواد رسانه‌ای اخبار جعلی و مهارت‌های مقابله با آن نوشتة محمد سلطانی‌فر مریم سلیمی سیّدغلامرضا فلسفی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 43-69]
  • سواد رسانه‌ای بررسی مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علمی‌‌ـ کاربردی تهران در سال 1395 نوشتة بهاره همت‌پور  حامد نوروزی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 85-107]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر سطح اعتماد به نفس جوانان نوشتة ندا سلیمانی  لاله کریمی  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 101-117]
  • شبکه‌های اجتماعی بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایه‌پور زهرا کرمی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
  • شبکه‌های اجتماعی مطالعة کیفی چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران نوشتة آذر قلی‌زاده عباس زمانی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 103-119]
  • شبکه‌های اجتماعی مجازی‌ رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
  • شبکه‌های اجتماعی موبایلی(تلگرام بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایه‌پور زهرا کرمی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
  • شبکه‌های مجازی مطالعة کیفی چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران نوشتة آذر قلی‌زاده عباس زمانی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 103-119]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط رسانه‌های اجتماعی: ابزاری برای نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط نوشتة امین پژوهش جهرمی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 149-188]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط گونه‌شناسی نوآوری‌های رسانه‌ای: بینش‌های حاصل از یک مطالعة اکتشافی نوشتة ترجمه و تلخیص والری ـ آنه بلین سیاوش صلواتیان سون لیندمارک کامیار نیستانی‌ اصفهانی هریتیانا رانایوسون حامد منصوری پیتر بالون [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 133-148]

ص

  • صادرات غیرنفتی نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]

ط

  • طنز طنز مطبوعاتی و گفتمان‌های سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی  پردیس سیاسی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]

ظ

  • ظرفیت‌های آموزشی بررسی دیدگاه کاربران کتابخانة ملی ایران در زمینة ظرفیت‌های آموزشی پیام‌رسان تلگرام در ایران نوشتة پروین احمدی داود آقارفیعی فریده وزیری ‌هشی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 109-131]

ع

  • عینیت جایگاه اخلاق حرفه‌ای در عملکرد روزنامه‌نگاران مطبوعات امروز ایران نوشتة مهدخت بروجردی علوی  مهدیه شکری [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 5-23]

ف

  • فرصت‌های شغلی بررسی اثر تبلیغات رسانه‌های بازارکار از دیدگاه جوانان 20 تا 30‌ساله تهرانی متقاضی کار در سال‌های 1395 ـ 1394 نوشتة غلامحسین بیابانی وحید امینی‌نژاد  [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 53-73]
  • فضای شهری رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]
  • فضای مجازی رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]

م

  • محتوایی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • محسن چاوشی تحلیل نشانه‌شناختی ترانه‌های سیاه و رابطة آن با واقعیت‌های اجتماعی دهة 80 نوشتة نعمت‌الله فاضلی اقبال خالدیان مهراوه فردوسی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 141-158]
  • مخاطبان نقش ارتباطات گرافیکی در جذب مخاطبان روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان بهارستان نوشتة محمدجواد محسن‌زاده [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 63-79]
  • مدیریتی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • مدیریت بحران اولویت‏بندی مخاطبان و مسیرهای اطلاع‏رسانی برای آماده‏سازی شهروندان در مقابله با بحران زلزله نوشتة محمدسعید تسلیمی محمد حقیقی زینب مولایی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 121-140]
  • مصاحبة عمقی جایگاه اخلاق حرفه‌ای در عملکرد روزنامه‌نگاران مطبوعات امروز ایران نوشتة مهدخت بروجردی علوی  مهدیه شکری [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 5-23]
  • مطبوعات نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]
  • مطبوعات مطالعة کیفی آسیب‌های مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان باتجربه در سال 1395 نوشتة فائزه تقی‌پور  مهدی باباربیع  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 27-55]
  • مطبوعات اقتصادی نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 5-24]
  • مطبوعات محلی مطالعة کیفی آسیب‌های مطبوعات محلی شهر اصفهان از دیدگاه فعالان باتجربه در سال 1395 نوشتة فائزه تقی‌پور  مهدی باباربیع  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 27-55]
  • مقایسه بررسی مقایسه‌ای سواد رسانه‌ای در بین دانشجویان ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و دانشجویان روابط عمومی دانشگاه علمی‌‌ـ کاربردی تهران در سال 1395 نوشتة بهاره همت‌پور  حامد نوروزی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 85-107]
  • مناسک رسانه‌ای دینی رسانه و دین بررسی آثار و کارکردهای نمایش مناسک دینی در رسانه‌ها نوشتة زهرا ماهر  زهرا‌سادات کشاورز [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 43-61]
  • موسیقی پاپ تحلیل نشانه‌شناختی ترانه‌های سیاه و رابطة آن با واقعیت‌های اجتماعی دهة 80 نوشتة نعمت‌الله فاضلی اقبال خالدیان مهراوه فردوسی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 141-158]

ن

  • نرم‌افزارهای اجتماعی مطالعة کیفی چالش‌های شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه در زندگی کاربران نوشتة آذر قلی‌زاده عباس زمانی [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 103-119]
  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه‌شناختی ترانه‌های سیاه و رابطة آن با واقعیت‌های اجتماعی دهة 80 نوشتة نعمت‌الله فاضلی اقبال خالدیان مهراوه فردوسی [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 141-158]
  • نظریة کارناوال میخائیل باختین طنز مطبوعاتی و گفتمان‌های سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی  پردیس سیاسی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
  • نظریة مسئولیت اجتماعی جایگاه اخلاق حرفه‌ای در عملکرد روزنامه‌نگاران مطبوعات امروز ایران نوشتة مهدخت بروجردی علوی  مهدیه شکری [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 5-23]
  • نظریة مسئولیت اجتماعی طنز مطبوعاتی و گفتمان‌های سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی  پردیس سیاسی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
  • نظریه برجسته‌سازی نقش ساز و کار برجسته‌سازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاج‌محمدی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 75-99]
  • نظریه‌های سه‌گانه طنز طنز مطبوعاتی و گفتمان‌های سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصول‌گرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی  پردیس سیاسی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
  • نهادهای انقلابی تدوین مدل روابط عمومی مطلوب نهادهای انقلاب اسلامی نوشتة علیرضا حسینی پاکدهی رحمان سعیدی سیّدرضا نقیب‌السادات رحیم نریمانی چکیده [دوره 28، شماره 3، 1396، صفحه 71-101]
  • نوآوری باز رسانه‌های اجتماعی: ابزاری برای نوآوری باز در شرکت‌های کوچک و متوسط نوشتة امین پژوهش جهرمی  [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 149-188]
  • نوآوری باز گونه‌شناسی نوآوری‌های رسانه‌ای: بینش‌های حاصل از یک مطالعة اکتشافی نوشتة ترجمه و تلخیص والری ـ آنه بلین سیاوش صلواتیان سون لیندمارک کامیار نیستانی‌ اصفهانی هریتیانا رانایوسون حامد منصوری پیتر بالون [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 133-148]
  • نوجوانان رابطة بین میزان رضایت نوجوانان کرجی از فضاهای شهری با گذران اوقات فراغت آنها در شبکه‌های اجتماعی مجازی نوشتة میترا حبیبی  فائزه بهنامی‌فرد [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 81-102]

و

  • وایبر بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایه‌پور زهرا کرمی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]
  • واتس‌اپ و تانگو) بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتس‌اپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایه‌پور زهرا کرمی [دوره 28، شماره 2، 1396، صفحه 119-140]

ه

  • هویت اجتماعی بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]
  • هویت دینی بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]
  • هویت فرهنگی بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]
  • هویت ملی بـررسی رابطة بین ”مصرف رسانه“ و ”هویت ملی“ از دیدگاه جوانان 29 ـ 15 سالة شهر یزد در سال 1394 نوشتة سیّدعلیرضا افشانی سیّدمحمد موسوی ندوشن [دوره 28، شماره 1، 1396، صفحه 121-136]