نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگهی های خدمات عمومی نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
  • آموزش مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]
  • آموزش سواد رسانه ای بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • آموزش و پرورش بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]

ا

  • اتاق پژواک حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • ارتباطات مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
  • ارتباطات سلامت تحلیل دریافت پیام‌های آموزشی مجموعه‌های تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 43-66]
  • اسناد بالادستی جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • اعتراض بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • اقتصادی؛ بعد زیست محیطی؛ مطبوعات شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • الگوی رفتاری کودکان تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
  • انگیزه ها تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]

ب

  • بازاریابی محتوای تولید کاربر کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 129-148]
  • بحران نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
  • بحران پلاسکو نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
  • برنامة توسعه جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • برنامه نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • برنامه‌های با محتوای کارآفرینی بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
  • برنامه های ورزشی بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
  • برند طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • برند ملی طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • بعد اخلاقی شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • بعد بشردوستانه شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • بعدحقوقی شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • بیلبوردهای تبلیغاتی تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]
  • بوردیو مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]

پ

  • پادکست زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • پیام‎رسان فوری واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • پیام‌رسان‌ها شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
  • پدیدارشناسی واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • پیوست رسانه ای نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • پوشش خبری نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]

ت

  • تبلیغات نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
  • تبلیغات کودکان تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
  • تجربه زیسته واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • تحلیل کلامی تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
  • تحلیل گفتمان تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]
  • ترویج فرهنگ کارآفرینی بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
  • تصویر ملی طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • تفکر بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • تلویزیون شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نوشتة طاهر روشندل اربطانی * مهسا زارع( نویسنده مسئول) [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 21-38]
  • تلویزیون نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
  • تلویزیون اینترنتی تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • تلویزیون موبایلی تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • توسعه نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]

ج

  • جوانان بزرگسال واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • جوانان تهرانی تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]

چ

  • چارچوب مفهومی درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • چندوجهیت تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]

ح

  • حباب فیلتر حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • حمایت از کالای ایرانی نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]

خ

  • خبر جعلی حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • خبرگزاری بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • خبرگزاری ها هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
  • خبرنگاران هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
  • خبرهای ورزشی بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]

د

  • دانش‌آموزان پایه ششم ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]
  • دیپلماسی رسانه‌ای نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
  • دیپلماسی رسانه‌ای طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • دیپلماسی فرهنگی نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
  • دختران خیابان انقلاب بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • درگیرسازی مخاطب درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • دنیای مجازی مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]

ر

  • رادیو اینترنتی زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • رسانة ملی شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نوشتة طاهر روشندل اربطانی * مهسا زارع( نویسنده مسئول) [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 21-38]
  • رسانه نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • رسانه نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
  • رسانه زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • رسانه مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
  • رسانه تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
  • رسانههای اجتماعی حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • رسانههای اجتماعی کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 129-148]
  • رسانه‌های اجتماعی شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
  • رسانه‌های اجتماعی درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • رسانه‌های خبری درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • رسانه های ورزشی بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
  • روابط بین‌فردی تحلیل دریافت پیام‌های آموزشی مجموعه‌های تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 43-66]
  • روزنامه شنیداری زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]

س

  • سرمایه فرهنگی مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]
  • سواد رسانه ای بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]

ش

  • شبکه‌ استانی زاگرس استان کرمانشاه بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
  • شبکه‌های استانی بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
  • شبکه ورزش بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
  • شهرت رسانه‌ای شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]

ص

  • صداوسیما شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نوشتة طاهر روشندل اربطانی * مهسا زارع( نویسنده مسئول) [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 21-38]
  • صداوسیما نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]

ع

  • علایم ارتباطی بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]

ف

  • فرهنگ هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
  • فضای مجازی بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • فیلم و سینما نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]

ک

  • کاربر بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • کاربران تلویزیون تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • کانال خبری شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
  • کاهش مخاطب شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نوشتة طاهر روشندل اربطانی * مهسا زارع( نویسنده مسئول) [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 21-38]
  • کتاب درسی ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]

گ

  • گرایش به متنیت تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]
  • گزارشگران فوتبال تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]

م

  • مجله رشد دانش‌آموز ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]
  • مجله شنیداری زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • مجموعه پریا تحلیل دریافت پیام‌های آموزشی مجموعه‌های تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 43-66]
  • محتوا نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
  • محتوای تولید کاربر کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 129-148]
  • محیط زندگی و تحصیلی تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
  • مخاطب شناسایی و رتبه بندی عوامل مؤثر بر افت مخاطبان تلویزیون جمهوری اسلامی ایران نوشتة طاهر روشندل اربطانی * مهسا زارع( نویسنده مسئول) [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 21-38]
  • مدیریت رسانه درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • مدل طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • مسئولیت اجتماعی شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • مصرف رسانه‌ای مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
  • مصرف فرهنگی تحلیل دریافت پیام‌های آموزشی مجموعه‌های تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 43-66]
  • مواجهة انتخابی حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • موضوعات درسی ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]

ن

  • نشانه شناسی نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
  • نظام ارتباطی نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • نقد و بررسی بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • نهاد رسانه جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • نهادهای ارتباطی جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • نوسازی مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
  • نوگرایی مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]

و

  • واتس‎اپ واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • وجه تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]
  • ویژگی های شغلی هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]

ه

  • هالیدی و متیسن تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
  • هوش فرهنگی هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]