Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 21، شماره 2 - شماره پیاپی 82، شهریور 1389، صفحه 1-184
تعداد مقالات:
7
اسلام رسانهای؛ رویکرد رسانهها به اسلام در چارچوب نظریه پسااستعماری ادوارد سعید /نوشتة: محمدتقی قزلسفلی، سیدهآمنه میرخوشخو
صفحه
5-20
مشاهده مقاله
اصل مقاله
3.14 M
ارتباطات سیاسی درآمدی نظری بر مبادی ارتباطاتی قدرت نرم /نوشتة: وحید خاشعی، مهرداد مرادامامزاده جعفر
صفحه
21-43
مشاهده مقاله
اصل مقاله
4.46 M
بررسی تأثیر رسانه های جایگزین بر رسانه های اصلی: براساس آرای مکتب رسانهشناسی/ نوشتة: حسین بصیریان جهرمی
صفحه
45-64
مشاهده مقاله
اصل مقاله
4.49 M
بررسی تأثیر حمایتهای دولتی بر محتوای مطبوعات ایران (ارزیابی دیدگاههای روزنامهنگاران) /نوشتة: مهدخت بروجردی علوی، مهرداد علمداری
صفحه
65-85
مشاهده مقاله
اصل مقاله
4.2 M
حمایت کیفری از رسانههای دیداری ـ شنیداری در حقوق ایران /نوشتة: علی مراد حیدری، علی جعفری
صفحه
87-109
مشاهده مقاله
اصل مقاله
4.41 M
وبنویسی و عرصه عمومی در ایران /نوشتة: ماندانا تیشهبار، زهرا پازکیزاده
صفحه
111-126
مشاهده مقاله
اصل مقاله
2.99 M
بررسی روشهای برجستهسازی اخبار در سایتهای اینترنتی از دیدگاه کارشناسان ارتباطات /نوشتة: سیّدوحید عقیلی، محمد سلطانیفر، مریم میرزاخانی
صفحه
127-158
مشاهده مقاله
اصل مقاله
6.17 M
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 33 (1401)
دوره 32 (1400)
دوره 31 (1399)
دوره 30 (1398)
دوره 29 (1397)
دوره 28 (1396)
دوره 27 (1395)
دوره 26 (1394)
دوره 25 (1393)
دوره 24 (1392)
دوره 23 (1391)
دوره 22 (1390)
دوره 21 (1389)
3-4
شماره 2
شماره 1
دوره 20 (1388)
دوره 19 (1387)
دوره 18 (1386)