Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 29، شماره 1 - شماره پیاپی 110، خرداد 1397، صفحه 1-196
تعداد مقالات:
7
معرفی چارچوبی شناختی برای طراحی و سنجش اثربخشی مداخله های ارتقاء مهارت های سواد رسانه های اجتماعی مسعود مقصودی*زهرا واحد زهرا واحد**
صفحه
5-27
مشاهده مقاله
اصل مقاله
790.32 K
سنجش بینایی در تلگرام تحلیل سواد رسانه های اجتماعی کاربران ایرانی، با تمرکز بر پیامرسان تلگرام و عوامل مؤثر بر آن نوشتة حسین کرمانی*
صفحه
29-55
مشاهده مقاله
اصل مقاله
735.62 K
بررسی رابطة مصرف رسانه های ارتباطی و سرمایة اجتماعی معلمان (مطالعة موردی: معلمان دوره دبیرستان شهر سی سخت) نوشتة سیّدزکریا محمودی رجا* علی حسن توفیقیانفر** ایمان اکبری*** سیّدمحمد محمودی****
صفحه
57-77
مشاهده مقاله
اصل مقاله
359.94 K
رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی**
صفحه
79-110
مشاهده مقاله
اصل مقاله
450.88 K
رابطة میزان استفاده از شبکه های اجتماعی با نظم اجتماعی در میان شهروندان اردبیل نوشتة علی جعفری *بابک پور پناهی
صفحه
111-126
مشاهده مقاله
اصل مقاله
372.94 K
بازنمایی پیام های سلامت محور در مطبوعات تحلیل مضمونی مطالب روزنامه های ایران، همشهری و جام جم نوشتة ثریا احمدی* فریباالمطهری
صفحه
127-144
مشاهده مقاله
اصل مقاله
393.5 K
نقش بازیهای رایانه ای درآموزش زبان بیگانه نوشتة علی اصغر کیا* سیّدرضا نقیب السادات** مینا یمینی فیروز***
صفحه
145-167
مشاهده مقاله
اصل مقاله
402.51 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 33 (1401)
دوره 32 (1400)
دوره 31 (1399)
دوره 30 (1398)
دوره 29 (1397)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 28 (1396)
دوره 27 (1395)
دوره 26 (1394)
دوره 25 (1393)
دوره 24 (1392)
دوره 23 (1391)
دوره 22 (1390)
دوره 21 (1389)
دوره 20 (1388)
دوره 19 (1387)
دوره 18 (1386)