Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 28، شماره 2 - شماره پیاپی 107، شهریور 1396، صفحه 1-192
تعداد مقالات:
7
نقش مطبوعات اقتصادی در توسعة صادرات غیرنفتی نوشتة نازنین ملکیان معصومه صیاد علیجانی
صفحه
5-24
مشاهده مقاله
اصل مقاله
509.17 K
بررسی شاخصهای برندسازی شخصی و سیاسی ترامپ و بازنمایی رسانهای آن با تأکید بر رقابتهای انتخاباتی 2016 ایالات متحده نوشتة جواد دلیری
صفحه
25-51
مشاهده مقاله
اصل مقاله
922.12 K
بررسی اثر تبلیغات رسانههای بازارکار از دیدگاه جوانان 20 تا 30ساله تهرانی متقاضی کار در سالهای 1395 ـ 1394 نوشتة غلامحسین بیابانی وحید امینینژاد
صفحه
53-73
مشاهده مقاله
اصل مقاله
443.03 K
نقش ساز و کار برجستهسازی در کنترل افکار عمومی اروپا در برابر موج تحریم رژیم صهیونیستی نوشتة سیّدوحید عقیلی علی حاجمحمدی
صفحه
75-99
مشاهده مقاله
اصل مقاله
376.29 K
تأثیر استفاده از شبکههای اجتماعی بر سطح اعتماد به نفس جوانان نوشتة ندا سلیمانی لاله کریمی
صفحه
101-117
مشاهده مقاله
اصل مقاله
436 K
بررسی تطبیقی دلایل گرایش دانشآموزان دختر و پسر مقاطع دبیرستانی منطقه 3 تهران به استفاده از شبکههای اجتماعی موبایلی (تلگرام، وایبر، واتساپ و تانگو) نوشتة علی گرانمایهپور زهرا کرمی
صفحه
119-140
مشاهده مقاله
اصل مقاله
761.04 K
بررسی رابطه میان میزان و نوع استفاده از اینترنت با سبک زندگی نوشتة سمیه تاجیک اسماعیلی مژگان یوسفزاده
صفحه
141-162
مشاهده مقاله
اصل مقاله
724.22 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 33 (1401)
دوره 32 (1400)
دوره 31 (1399)
دوره 30 (1398)
دوره 29 (1397)
دوره 28 (1396)
شماره 4
شماره 3
شماره 2
شماره 1
دوره 27 (1395)
دوره 26 (1394)
دوره 25 (1393)
دوره 24 (1392)
دوره 23 (1391)
دوره 22 (1390)
دوره 21 (1389)
دوره 20 (1388)
دوره 19 (1387)
دوره 18 (1386)