ا
-
امیدی، افشین
مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]
-
انتظامی، حسین
جایگاه روزنامهنگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
ب
-
بیابانی، غلامحسین
رسانهها ابزاری برای ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
پ
-
پاکباز خسروشاهی، علی
طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
-
پشاآبادی، مهرداد
نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
ج
-
جعفری، علی
بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
-
جلالوند، انسیه
بررسی رابطة استفاده از رسانههای ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
خ
-
خوش فر، غلامرضا
چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]
ذ
-
ذوقی، بهنام
رسانهها ابزاری برای ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
ر
-
روشندل اربطانی، طاهر
مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 57-83]
س
-
سفیری، خدیجه
بررسی رابطة استفاده از رسانههای ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
ص
-
صادقی، جواد
نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
ع
-
عباسی گرجی، علیرضا
بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
غ
-
غفاری قدیر، جلال
بازیوارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
ف
-
فرقانی، محمدمهدی
فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
ک
-
کریمی، زهرا
جایگاه روزنامهنگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
-
کریمی، کیانوش
بازیوارسازی، فناوری نوین اقناع مخاطب [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 35-55]
-
کمالی سراجی، مهیار
تحلیلی بر عملکرد برنامههای کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]
م
-
محکی، علی اصغر
جایگاه روزنامهنگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
-
موسوی، سیدمحمد
بررسی رابطه اینترنت و فرهنگ سیاسی دانشجویان " مطالعه موردی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان " [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 19-34]
-
میرزاخانی، شهربانو
چگونگی استفاده از شبکه های اجتماعی؛ زمینه ها و عوامل (مورد مطالعه: جوانان شهر گرگان) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 5-24]
-
میرغفوری، سید حبیبالله
تحلیلی بر عملکرد برنامههای کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]
-
میرغفوری، سید کاظم
تحلیلی بر عملکرد برنامههای کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]
ن
-
ناصری طاهری، عباس
نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
-
نظری، علیرضا
فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
ه
-
هدایتی فر، صبا
بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد