نمایه نویسندگان

آ

  • آریایی، مریم بررسی پوشش خبری تشییع شهید سلیمانی در رسانه‌های موافق و مخالف جبهة مقاومت [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]

ا

  • ابراهیمی تبار، مسلم مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
  • اخگری، محمد ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]
  • اصغرپورماسوله، احمدرضا نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
  • افخمی، حسینعلی چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
  • انتظامی، حسین چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
  • ایرانی، حمیدرضا مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
  • ایزدی، لویا شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]

ب

  • باقر زاده، محمد رضا مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحه‌گذاری چهره‌های ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
  • بدری آذرین، یعقوب تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
  • بصیریان جهرمی، حسین تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالش‌های شکل‌گیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]
  • بهار، مهری پیوند فرهنگ شهرت و مصرف‌گرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]

پ

  • پروری، پیمان پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
  • پورجعفری، علیرضا الگوی روزنامه‌نگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]

ت

  • تقدیسی، محمد حسین شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
  • تقی آبادی، حمید واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]
  • تقی آبادی، مسعود واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]

ج

  • جبلی، پیمان ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
  • جعفری، سیده طناز راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
  • جلال زاده، سید رضا تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
  • جهانشاهی، امید نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
  • جوانی، وجیهه تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]

ح

  • حبیب‌پور گتابی، کرم نقش سینمای ایران در تغییر شاخص‌های توسعة اجتماعی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 267-296]
  • حجاری، منصوره تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
  • حسینی دانا، حمیدرضا نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]

خ

  • خرازی محمدوندی آذر، زهرا پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
  • خلیل زاده، مونا راهکار حقوقی تامین امنیت سایبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 69-97]

د

  • دادگران، سید محمد چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
  • دانش نهاد، محمد تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]
  • داوری، حدا نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
  • دلاور، علی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
  • دهقان شاد، حوریه چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]

ر

  • راجی، امین میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
  • راضی، زینب پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
  • راودراد، اعظم تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
  • رهبر، عباسعلی بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
  • روحانی، محسن نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
  • روشندل اربطانی، طاهر راهبردهای افزایش اعتبار رسانه‌ای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]

ز

  • زابلی زاده، اردشیر الگوی روزنامه‌نگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
  • زارعی محمودآبادی، حسن بررسی رویکرد رسانه‌ای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراض‌های مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعامل‌های بین‌المللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]

س

  • ساروخانی، باقر شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
  • سرابی، مجید ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
  • سید محسنی، سیدشهاب چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]

ش

  • شمس اسمعیلی، معصومه پیوند فرهنگ شهرت و مصرف‌گرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]

ص

  • صادقی، جواد الگوی روزنامه‌نگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
  • صفاری نیا، محیا بررسی رویکرد رسانه‌ای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراض‌های مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعامل‌های بین‌المللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
  • صفاری نیا، مهرناز بررسی رویکرد رسانه‌ای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراض‌های مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعامل‌های بین‌المللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
  • صفایی، داود چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
  • صوفی، محمد علی مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحه‌گذاری چهره‌های ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]

ع

  • عزیزیان کهن، نسرین میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
  • عقیلی، سید وحید راهبردهای افزایش اعتبار رسانه‌ای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]

غ

  • غفاری، محمد مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]

ف

  • فرامرزی، رویا چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
  • فرخی، میثم بررسی پوشش خبری تشییع شهید سلیمانی در رسانه‌های موافق و مخالف جبهة مقاومت [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
  • فرهنگی، علی اکبر نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
  • فلاح، علی مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحه‌گذاری چهره‌های ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]

ق

  • قادرپور، مهتاب تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
  • قدمی، محسن شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]

ک

  • کاظمی، محدثه ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]

گ

  • گلشاهی، محمد مهدی بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
  • گودرزی، نسرین ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]

ل

  • لطفی، عباس تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالش‌های شکل‌گیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]

م

  • متانی، مهرداد مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحه‌گذاری چهره‌های ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
  • مجدی زاده، زهرا تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
  • مجیدی قهرودی، نسیم پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
  • مجیدی قهرودی، نسیم ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
  • محمدی، حمید رضا ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
  • محمودی، مهدی تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
  • مزینانی، مهدی ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
  • مسعودی، امیدعلی راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
  • معتمدی، مهدی راهبردهای افزایش اعتبار رسانه‌ای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
  • معصوم زاده، فرناز تأثیر رسانه‌ها در شکل‌گیری اصول حروف‌نگاری دیجیتال [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 179-212]
  • ملکوتی، رسول راهکار حقوقی تامین امنیت سایبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 69-97]
  • ملکی، نفیسه تحلیل حقوقی کالا انگاری شهرت [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 123-148]
  • مهرآرا، اسداله مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحه‌گذاری چهره‌های ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
  • مومنی فر، فهیمه میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
  • میر اسماعیلی، بی بی سادات نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
  • میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
  • میرشکاری، عباس تحلیل حقوقی کالا انگاری شهرت [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 123-148]

ن

  • نصراللهی، محمد صادق تاریخ تحلیلی مالکیت تلویزیون در ایران، با تأکید بر اسناد [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 43-68]
  • نصراللهی کاسمانی، اکبر ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
  • نعمتی انارکی، داود راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]

و

  • وکیلی، محمدحسن تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]

ی

  • یار احمدی، جلال میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]