آ
-
آریایی، مریم
بررسی پوشش خبری تشییع شهید سلیمانی در رسانههای موافق و مخالف جبهة مقاومت [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
ا
-
ابراهیمی تبار، مسلم
مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
-
اخگری، محمد
ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]
-
اصغرپورماسوله، احمدرضا
نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
-
افخمی، حسینعلی
چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
-
انتظامی، حسین
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
-
ایرانی، حمیدرضا
مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
-
ایزدی، لویا
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
ب
-
باقر زاده، محمد رضا
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
-
بدری آذرین، یعقوب
تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
-
بصیریان جهرمی، حسین
تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالشهای شکلگیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]
-
بهار، مهری
پیوند فرهنگ شهرت و مصرفگرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]
پ
-
پروری، پیمان
پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
-
پورجعفری، علیرضا
الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
ت
-
تقدیسی، محمد حسین
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
-
تقی آبادی، حمید
واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]
-
تقی آبادی، مسعود
واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]
ج
-
جبلی، پیمان
ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
-
جعفری، سیده طناز
راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
-
جلال زاده، سید رضا
تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
-
جهانشاهی، امید
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
-
جوانی، وجیهه
تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
ح
-
حبیبپور گتابی، کرم
نقش سینمای ایران در تغییر شاخصهای توسعة اجتماعی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 267-296]
-
حجاری، منصوره
تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
-
حسینی دانا، حمیدرضا
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
خ
-
خرازی محمدوندی آذر، زهرا
پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
-
خلیل زاده، مونا
راهکار حقوقی تامین امنیت سایبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 69-97]
د
-
دادگران، سید محمد
چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
-
دانش نهاد، محمد
تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]
-
داوری، حدا
نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
-
دلاور، علی
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
-
دهقان شاد، حوریه
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
ر
-
راجی، امین
میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
-
راضی، زینب
پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
-
راودراد، اعظم
تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
-
رهبر، عباسعلی
بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
-
روحانی، محسن
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
-
روشندل اربطانی، طاهر
راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
ز
-
زابلی زاده، اردشیر
الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
-
زارعی محمودآبادی، حسن
بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
س
-
ساروخانی، باقر
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
-
سرابی، مجید
ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
-
سید محسنی، سیدشهاب
چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
ش
-
شمس اسمعیلی، معصومه
پیوند فرهنگ شهرت و مصرفگرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]
ص
-
صادقی، جواد
الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
-
صفاری نیا، محیا
بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
-
صفاری نیا، مهرناز
بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
-
صفایی، داود
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
-
صوفی، محمد علی
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
ع
-
عزیزیان کهن، نسرین
میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
-
عقیلی، سید وحید
راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
غ
-
غفاری، محمد
مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
ف
-
فرامرزی، رویا
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
-
فرخی، میثم
بررسی پوشش خبری تشییع شهید سلیمانی در رسانههای موافق و مخالف جبهة مقاومت [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
-
فرهنگی، علی اکبر
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
-
فلاح، علی
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
ق
-
قادرپور، مهتاب
تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
-
قدمی، محسن
شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
ک
-
کاظمی، محدثه
ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]
گ
-
گلشاهی، محمد مهدی
بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
-
گودرزی، نسرین
ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
ل
-
لطفی، عباس
تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالشهای شکلگیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]
م
-
متانی، مهرداد
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
-
مجدی زاده، زهرا
تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
-
محمدی، حمید رضا
ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
-
محمودی، مهدی
تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
-
مزینانی، مهدی
ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
-
مسعودی، امیدعلی
راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
-
معتمدی، مهدی
راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
-
معصوم زاده، فرناز
تأثیر رسانهها در شکلگیری اصول حروفنگاری دیجیتال [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 179-212]
-
ملکوتی، رسول
راهکار حقوقی تامین امنیت سایبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 69-97]
-
ملکی، نفیسه
تحلیل حقوقی کالا انگاری شهرت [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 123-148]
-
مهرآرا، اسداله
مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
-
مومنی فر، فهیمه
میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
-
میر اسماعیلی، بی بی سادات
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
-
میرزاابوالحسن خان ایلچی، محسن
پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
-
میرشکاری، عباس
تحلیل حقوقی کالا انگاری شهرت [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 123-148]
ن
-
نصراللهی، محمد صادق
تاریخ تحلیلی مالکیت تلویزیون در ایران، با تأکید بر اسناد [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 43-68]
-
نصراللهی کاسمانی، اکبر
ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
-
نعمتی انارکی، داود
راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
و
-
وکیلی، محمدحسن
تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]
ی
-
یار احمدی، جلال
میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد