نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، محمدحسین راهکارهای مقابله با اخبار جعلی در سازمان های خبری و رسانه‌ای ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 35-78]
  • آقایانی چاوشی، محمدرضا نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]

ا

  • ارشادی، محمدمهدی ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
  • اقدامی، محبوبه ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
  • اکبری آواز، فاطمه سنتز پژوهی تأثیرات مصرف رسانه‌ای در مطالعات پیشین [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 79-106]

ب

  • باصولی، مهدی بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • برناسی، آتنا تحلیل نشانه شناختی سریال طنز تلویزیونی "نون. خ" [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 153-180]
  • بشیر، حسن نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
  • بقائی سرابی، علی واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و‎ ‎توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو ‏‏(از بدو تأسیس رادیو تاکنون)‏ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • بنی تمیم، محمد امین علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
  • بوربور، اکرم تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]
  • بیچرانلو، عبدالله بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]

پ

  • پناهی، حمید رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]

ت

  • تاجیک، فاطمه تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
  • تاجیک اسماعیلی، سمیه تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]

ث

  • ثنائی مهر، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]

ج

  • جعفری، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
  • جلالی‌پور، بهناز بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
  • جوادیه، زهره تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
  • جوانی، وجیهه کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]

چ

  • چیت سازیان، مرتضی مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]

ح

  • حایک، مریم رابطه فرهنگ دموکراسی نوین مشارکتی و استفاده از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: معلمان شهر اصفهان) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 75-97]
  • حسینی، فاطمه سادات سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]
  • حشمت نژاد، مریم کارکرد تکنیک‌های بصری در روایت انیمیشن‌های بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]
  • حمیدی فتح آبادی، محمود رضا واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و‎ ‎توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو ‏‏(از بدو تأسیس رادیو تاکنون)‏ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]

خ

  • خجسته باقرزاده، حسن معیارهای طراحی ساختاری برنامه ‌های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
  • خرمایی، علیرضا کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
  • خلقتی، مرضیه گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 5-27]

د

  • دلاور، علی اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
  • دوزنده ضیابری، فاطمه بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]

ذ

  • ذکایی، محمد سعید سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]

ر

  • راودراد، اعظم گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانه‌های اجتماعی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 5-27]
  • رحمانزاده، سید علی تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
  • رسایی، محمد مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
  • رسولی، محمد رضا واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکه‌های مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
  • رسولی، محمدرضا تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
  • روشن، فاطمه معیارهای طراحی ساختاری برنامه ‌های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
  • روشندل اربطانی، طاهر شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]

ز

  • زین العابدینی، پیام کارکرد تکنیک‌های بصری در روایت انیمیشن‌های بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]

س

  • ساعی، محمدحسین راهکارهای مقابله با اخبار جعلی در سازمان های خبری و رسانه‌ای ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 35-78]
  • سجادی، ریحانه السادات ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]

ش

  • شاه منصوری، بیتا تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
  • شهمیرزادی، محسن شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]

ص

  • صفاییان، زهرا معیارهای طراحی ساختاری برنامه ‌های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
  • صلواتیان، سیاوش توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری‌ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن‌ها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]

ط

  • طبری، مجتبی طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]

ع

  • عباس زاده، محمدرضا تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
  • عباسی لاهرودی، میثم مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
  • عرب، حسین طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
  • عطریان، فرامرز ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
  • عطریان، نرگس ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
  • عظیمی فرد، فاطمه معیارهای طراحی ساختاری برنامه ‌های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
  • عقیلی، سید وحید تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]

ف

  • فرقانی، محمدمهدی علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
  • فرهنگی، علی اکبر اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
  • فرهنگی، علی اکبر تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
  • فروغی، مریم واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکه‌های مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
  • فلاح، علی طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]

ق

  • قالیبافان، سید حسن سنتز پژوهی تأثیرات مصرف رسانه‌ای در مطالعات پیشین [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 79-106]
  • قربانی، ابراهیم رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]
  • قلمکاریان، سید محمد ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
  • قنبری، سعید توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری‌ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن‌ها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]

ک

  • کریمی، بهزاد اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
  • کهزاد، فرزانه کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]

گ

  • گرانمایه پور، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]

ل

  • لبافی، سمیه شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]

م

  • متانی، مهرداد طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
  • مجیدی قهرودی، نسیم واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکه‌های مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
  • مجیدی قهرودی، نسیم تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
  • محمدی، محمود توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری‌ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن‌ها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
  • مظفری، یوسف کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
  • مهدی زاده، علیرضا تحلیل کارکردهای زبانیِ عکسهای خبری [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 151-172]
  • مولودی، امیرسعید کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
  • مومنی، سارا توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاری‌ها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آن‌ها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]

ن

  • نامور، زهرا تحلیل نشانه شناختی سریال طنز تلویزیونی "نون. خ" [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 153-180]
  • نبیل، اصغر بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
  • نسیمی، محمد علی تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
  • نعمتی انارکی، داود تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]

و

  • وارسته فر، افسانه واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و‎ ‎توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو ‏‏(از بدو تأسیس رادیو تاکنون)‏ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
  • واشقانی فراهانی، مریم تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
  • وظیفه دوست، حسین تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
  • وظیفه دوست، حسین تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]

ه

  • هاشمی، شهناز نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]

ی

  • یاسینی، سیده راضیه بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]