آ
-
آزادی، محمدحسین
راهکارهای مقابله با اخبار جعلی در سازمان های خبری و رسانهای ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 35-78]
-
آقایانی چاوشی، محمدرضا
نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
ا
-
ارشادی، محمدمهدی
ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
-
اقدامی، محبوبه
ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
-
اکبری آواز، فاطمه
سنتز پژوهی تأثیرات مصرف رسانهای در مطالعات پیشین [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 79-106]
ب
-
باصولی، مهدی
بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
برناسی، آتنا
تحلیل نشانه شناختی سریال طنز تلویزیونی "نون. خ" [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 153-180]
-
بشیر، حسن
نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
-
بقائی سرابی، علی
واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
-
بنی تمیم، محمد امین
علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
-
بوربور، اکرم
تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]
-
بیچرانلو، عبدالله
بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
پ
-
پناهی، حمید
رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]
ت
-
تاجیک، فاطمه
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]
ث
-
ثنائی مهر، علی
نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
ج
-
جعفری، علی
نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
-
جلالیپور، بهناز
بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
-
جوادیه، زهره
تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
-
جوانی، وجیهه
کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]
چ
-
چیت سازیان، مرتضی
مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
ح
-
حایک، مریم
رابطه فرهنگ دموکراسی نوین مشارکتی و استفاده از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: معلمان شهر اصفهان) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 75-97]
-
حسینی، فاطمه سادات
سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]
-
حشمت نژاد، مریم
کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]
-
حمیدی فتح آبادی، محمود رضا
واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
خ
-
خجسته باقرزاده، حسن
معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
-
خرمایی، علیرضا
کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
-
خلقتی، مرضیه
گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانههای اجتماعی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 5-27]
د
-
دلاور، علی
اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
-
دوزنده ضیابری، فاطمه
بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
ذ
-
ذکایی، محمد سعید
سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]
ر
-
راودراد، اعظم
گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانههای اجتماعی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 5-27]
-
رحمانزاده، سید علی
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
-
رسایی، محمد
مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
-
رسولی، محمد رضا
واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
-
رسولی، محمدرضا
تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
-
روشن، فاطمه
معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
-
روشندل اربطانی، طاهر
شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
ز
-
زین العابدینی، پیام
کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]
س
-
ساعی، محمدحسین
راهکارهای مقابله با اخبار جعلی در سازمان های خبری و رسانهای ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 35-78]
-
سجادی، ریحانه السادات
ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
ش
-
شاه منصوری، بیتا
تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
-
شهمیرزادی، محسن
شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
ص
-
صفاییان، زهرا
معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
-
صلواتیان، سیاوش
توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
ط
-
طبری، مجتبی
طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
ع
-
عباس زاده، محمدرضا
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
-
عباسی لاهرودی، میثم
مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
-
عرب، حسین
طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
-
عطریان، فرامرز
ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
-
عطریان، نرگس
ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
-
عظیمی فرد، فاطمه
معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
-
عقیلی، سید وحید
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
ف
-
فرقانی، محمدمهدی
علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
-
فرهنگی، علی اکبر
اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
-
فرهنگی، علی اکبر
تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
-
فروغی، مریم
واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
-
فلاح، علی
طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
ق
-
قالیبافان، سید حسن
سنتز پژوهی تأثیرات مصرف رسانهای در مطالعات پیشین [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 79-106]
-
قربانی، ابراهیم
رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]
-
قلمکاریان، سید محمد
ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
-
قنبری، سعید
توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
ک
-
کریمی، بهزاد
اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
-
کهزاد، فرزانه
کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]
گ
-
گرانمایه پور، علی
نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
ل
-
لبافی، سمیه
شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
م
-
متانی، مهرداد
طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
-
مجیدی قهرودی، نسیم
تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
-
محمدی، محمود
توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
-
مظفری، یوسف
کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
-
مهدی زاده، علیرضا
تحلیل کارکردهای زبانیِ عکسهای خبری [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 151-172]
-
مولودی، امیرسعید
کاربست نظریۀ استعارۀ مفهومی در فیلم فروشنده: پژوهشی در نشانه شناسی شناختی سینما [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 147-174]
-
مومنی، سارا
توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
ن
-
نامور، زهرا
تحلیل نشانه شناختی سریال طنز تلویزیونی "نون. خ" [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 153-180]
-
نبیل، اصغر
بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
-
نسیمی، محمد علی
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
-
نعمتی انارکی، داود
تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
و
-
وارسته فر، افسانه
واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
-
واشقانی فراهانی، مریم
تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
-
وظیفه دوست، حسین
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
-
وظیفه دوست، حسین
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
ه
-
هاشمی، شهناز
نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
ی
-
یاسینی، سیده راضیه
بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد