آ
-
آقایی، عاطفه
چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
-
آینه، معصومه
تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژة برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت های تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 71-88]
ا
-
احمدی، محمدرضا
اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 131-152]
-
اسدپور، آسیه
نقش سواد رسانهای در اعتماد سیاسی (مورد مطالعه:مردم شهر شاهینشهر) [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 55-81]
-
اسدی، ناصر
بررسی شیوه های مداخله والدین در استفاده فرزندان از رسانه ها [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 83-110]
-
اعظمی، محسن
تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژة برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت های تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 71-88]
ب
-
بخت ور، محمدرضا
طیف سنجی رویکرد مطبوعات سیاسی در قبال عملکرد دولت در دوران شیوع بیماری کرونا در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 31-48]
-
بشیر، حسن
تحلیل خبری-ارتباطی بحران کرونا و جامعة مخاطره آمیزه [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 5-30]
ت
-
تاجیک اسماعیلی، سمیه
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با شیوه های خوداظهاری کاربران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 25-46]
ج
-
جاوید، سیده سحر
تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 89-100]
-
جعفری، علی
اعاده حیثیت رسانه ای (بررسی انتقادی انتشار حکم برائت) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 101-120]
-
جعفری چگنی، عارف
اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 131-152]
ح
-
حسینی، فایق
مطالعه فرهنگ شهرگی در فضای رسانهای ایران با تمرکز بر کنشگری شهروندان تهرانی در شبکههای اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 27-54]
-
حسینی دانا، حمید رضا
بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
-
حیدری، علی مراد
اعاده حیثیت رسانه ای (بررسی انتقادی انتشار حکم برائت) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 101-120]
خ
-
خانزاده، ارسلان
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
د
-
دارابی، علی
اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 131-152]
-
دهقان، علیرضا
مطالعه فرهنگ شهرگی در فضای رسانهای ایران با تمرکز بر کنشگری شهروندان تهرانی در شبکههای اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 27-54]
-
دیندار فرکوش، فیروز
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
ر
-
رحیمیان، جلال
تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 89-100]
-
رضاقلی زاده، بهنام
بررسی آسیب های اجتماعی نوجوانان و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 147-166]
-
روحی قاسم خیلی، فرهاد
بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
ز
-
زارعیان، داود
بررسی حقوقی رگولاتوری های حمایت از داده [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 47-72]
س
-
سعیدی، الهه
راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
-
سلطانی، توحید
چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
ص
-
صرامی، آمنه
بررسی موافقتنامة انتقال فرامرزی داده های شخصی بین ایالات متحدة آمریکا و اتحادیة اروپا با نگاهی به قوانین جمهوری اسلامی ایران [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
-
صلواتیان، سیاوش
چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
ط
-
طاهری، صدرالدین
گونه شناسی بن مایه های دیداری و شنیداری در رسانة بازی دیجیتال [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 123-146]
ع
-
عبدالهی خلج، محسن
بررسی تأثیرهای شبکه های اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 121-138]
-
علی شیری، بهرام
ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
-
علیمحمدی، محبوبه
بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی در سریال های تلویزیونی؛ (مطالعة موردی: انقلاب زیبا) [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 5-26]
-
عمادالدین، علیرضا
نشانهشناسی عکس خبری [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 73-98]
غ
-
غدیری اسکندری، سمانه
پوشش اخبار فساد اقتصادی جناح های سیاسی در اخبار 20 شبکة خبر و 30 :20 شبکة دو سیما (مطالعة موردی: فیش های حقوقی و واگذاری املاک شهرداری تهران) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 49-66]
ف
-
فرهنگی، علی اکبر
راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
ق
-
قنبری، سعید
چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
ک
-
کبودی، امین
بررسی تأثیرهای شبکه های اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 121-138]
م
-
متانی، مهرداد
بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
-
مجیدی، نسیم
راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
-
محمدی نوسودی، سندوس
نقد اسلکتیویستی فعالیت های اینترنتی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 153-167]
-
مرادی، علیرضا
نقش سواد رسانهای در اعتماد سیاسی (مورد مطالعه:مردم شهر شاهینشهر) [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 55-81]
-
مصطفائی، سورن
دگردیسی رابطة انسان با دیگری جستاری دربارة فیلم خسته نباشید [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 111-130]
-
مصطفوی، احمد
گونه شناسی بن مایه های دیداری و شنیداری در رسانة بازی دیجیتال [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 123-146]
-
مقصودی، مجتبی
طیف سنجی رویکرد مطبوعات سیاسی در قبال عملکرد دولت در دوران شیوع بیماری کرونا در ایران [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 31-48]
-
مهدیان، حفیظه
بررسی بازنمایی نظام ارتباطی رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در فیلم محمد رسول الله [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 105-128]
-
میزبانی، زهرا
رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با شیوه های خوداظهاری کاربران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 25-46]
ن
-
نصرالهی کاسمانی، اکبر
پوشش اخبار فساد اقتصادی جناح های سیاسی در اخبار 20 شبکة خبر و 30 :20 شبکة دو سیما (مطالعة موردی: فیش های حقوقی و واگذاری املاک شهرداری تهران) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 49-66]
-
نظری، مینا
نقش هوش مصنوعی فناوری های نوین ارتباطی در توسعه سواد رسا نه ای نابینایان [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 67-82]
و
-
واحد، فائزه
بررسی حقوقی رگولاتوری های حمایت از داده [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 47-72]
ه
-
همراز، ویدا
تحلیل پدیدارشناختی صفحه های تاریخی فارسی در شبکة اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سواد رسانه ای [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 5-24]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد