نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، محمدحسین حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]

ا

  • ابراهیم زاده دستجردی، رضا شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
  • اخگری، محمد زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • امیدی، افشین درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]

ب

  • بختیاری، آمنه بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • بروجردی علوی، مهدخت نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
  • بیژنی، حمید رضا مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]
  • بصیریان جهرمی، حسین هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
  • بصیریان جهرمی، حسین تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • بلدی فروشانی، زهرا زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • بهرامی نیا، بهاره بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]

پ

  • پوررجبی، میلاد مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]

ت

  • تابش، علیرضا نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]

ث

  • ثابتی، پریسا تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]

خ

  • خدابنده بایگی، ایمان بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
  • خواجه ئیان، داتیس درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
  • خوش طینت، بهناز تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]

د

  • دلاور، علی واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]

ر

  • رضاییان، مجید هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
  • رضائیان، مجید مصرف رسانه ای و رابطه آن با نو‌گرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
  • رضوانی، سعیده نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]

س

  • سپهری، محمدباقر تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
  • سلیمانی، معین بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]

ش

  • شاه محمدی، نیره ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]
  • شاهینی، زینب طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • شریفی، سید مهدی شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
  • شریفی، مهدی طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
  • شریف خدایی، مجید زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
  • شمس، مرتضی نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
  • شهبازی سلطانی، محمد بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]

ص

  • صبوری، شهاب الدین نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
  • صراحی، محمدامین تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]

ط

  • طوفان، مسعود نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]

ع

  • عاشقی، بهنام بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
  • عاشقی، بهنام تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
  • عزتی لارسری، ابراهیم بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
  • عزتی لارسری، ابراهیم تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی ­پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]

ف

  • فرهنگی، علی اکبر واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]

ق

  • قائدامینی هارونی، عباس شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]

ک

  • کریمی، بهزاد واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
  • کریمی، مصطفی جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • کلدانی، سمانه شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]

گ

  • گلپیرا، مرجان هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]

م

  • میربها، فاطمه کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 129-148]
  • مظاهری، پیمان تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
  • میناوند، محمدقلی نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
  • مهرپرور، سمانه تحلیل دریافت پیام‌های آموزشی مجموعه‌های تلویزیونی مطالعه خوانش تماشاگران زن سریال پریا [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 43-66]
  • مولایی، مریم تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]

ن

  • نادری، نادر بررسی تأثیر پخش برنامه‌های با محتوای کارآفرینی در شبکه‌های استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
  • نصیری، بهاره بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
  • نصراللهی کاسمانی، اکبر جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
  • نظامی، پریسا شهرت رسانه‌ای ابزاری برای پیشبرد فعالیت‌های خبری پیام‌رسان‌های اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
  • نیک گو، سعید حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
  • نوروزی، اسماعیل درگیرسازی مخاطب در رسانه‌ها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]