آقایاری هیر، توکل بررسی تأثیر الگوی استفاده از رسانه های جمعی بر سبک زندگی سالم [(مقالات آماده انتشار)]
آقایانی چاوشی، محمدرضا نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
آقایی، عاطفه چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
آینه، معصومه تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژة برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت های تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 71-88]
ا
ابراهیم زاده، رضا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
ابراهیم زاده دستجردی، رضا شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
ابراهیمی تبار، مسلم مطالعة عوامل ایجادکنندة قصد استفاده از خدمات تجارت اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 185-207]
احمدی، محمدرضا اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 131-152]
اخگری، محمد زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
اخگری، محمد ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]
ارشادی، محمدمهدی ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
اسدپور، آسیه نقش سواد رسانهای در اعتماد سیاسی (مورد مطالعه:مردم شهر شاهینشهر) [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 55-81]
اسدی، ناصر بررسی شیوه های مداخله والدین در استفاده فرزندان از رسانه ها [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 83-110]
اسماعیلی، رضا راهبردهای ارتقای شفافیت در رسانههای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
اصغرپورماسوله، احمدرضا نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
اعظمی، محسن تأثیر فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی بر ارزش ویژة برند با نقش میانجیگری درک مصرف کننده (مطالعه موردی: شرکت های تأمین قطعات خودرو استان کرمانشاه) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 71-88]
افخمی، حسینعلی چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
اقدامی، محبوبه ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
بروجردی علوی، مهدخت نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
بشیر، حسن تحلیل خبری-ارتباطی بحران کرونا و جامعة مخاطره آمیزه [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 5-30]
بشیر، حسن نظریه هم فرهنگی و افزایش سن ازدواج دختران تحلیل فیلم شماره 17 سهیلا [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 131-152]
بصیریان جهرمی، حسین هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
بصیریان جهرمی، حسین تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
بصیریان جهرمی، حسین تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالشهای شکلگیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]
بقائی سرابی، علی واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
بلدی فروشانی، زهرا زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
بنی تمیم، محمد امین علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
بهار، مهری پیوند فرهنگ شهرت و مصرفگرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]
بهرامی نیا، بهاره بررسی تأثیر پخش برنامههای با محتوای کارآفرینی در شبکههای استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
بوربور، اکرم تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]
بیابانی، غلامحسین رسانهها ابزاری برای ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
بیچرانلو، عبدالله بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
بیچرانلو، عبدالله مصرف موسیقی دختران نوجوان زیسته در بافت دینی؛ همهچیزخواری یا انتخابگری؟ [(مقالات آماده انتشار)]
بیژنی، حمید رضا مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]
پ
پاکباز خسروشاهی، علی طراحی الگوی مدیریت بحران در رسانه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 125-145]
پروری، پیمان پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
پشاآبادی، مهرداد نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
پناهی، حمید رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]
پورجعفری، علیرضا الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
پوررجبی، میلاد مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 49-70]
ت
تابش، علیرضا نقش رسانه سینما به عنوان ابزار دیپلماسی در القای بین المللی محتوای هدف و فرهنگ ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 101-117]
تاجیک، فاطمه تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
تاجیک اسماعیلی، سمیه رابطه میان میزان و نوع استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام با شیوه های خوداظهاری کاربران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 25-46]
تاجیک اسماعیلی، سمیه تحلیل وضعیت هویت اجتماعی زنان شهر تهران بر اساس استفاده از رسانه های اجتماعی و متغیرهای زمینه ای [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 131-164]
تاجیک اسماعیلی، سمیه مقایسۀ اعتماد اجتماعی در میان دانشجویان وابسته به اینترنت با دانشجویان غیروابسته [(مقالات آماده انتشار)]
تقدیسی، محمد حسین شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
تقی آبادی، حمید واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]
تقی آبادی، مسعود واکاوی و کاربست روش شناختی تحلیل قاب در رسانه های خبری از منظر رویکرد کیفی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 243-266]
تقی پور، فائزه راهبردهای ارتقای شفافیت در رسانههای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
ث
ثابتی، پریسا تأثیر تبلیغات مخصوص کودکان بر الگوهای رفتار آنان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 55-76]
ثنائی مهر، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
ج
جاوید، سیده سحر تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 89-100]
جبلی، پیمان ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
جعفری، علی بررسی میزان دانش خبرنگاران شهر زنجان نسبت به اصول حرفه ای خبرنگاری [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 57-78]
جعفری، علی اعاده حیثیت رسانه ای (بررسی انتقادی انتشار حکم برائت) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 101-120]
جعفری، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
جعفری چگنی، عارف اسایی معیارهای حرفه ای در برنامه های گفت وگومحور با تأکید بر برنامۀ «سختانه» شبکۀ سه سیما [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 131-152]
جلال زاده، سید رضا تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
جلالوند، انسیه بررسی رابطة استفاده از رسانههای ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
جلالیپور، بهناز بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]
جهانشاهی، امید نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
جوادیه، زهره تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
جوانی، وجیهه کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]
جوانی، وجیهه تعیین تأثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر رفتار هواداران رویداد ورزشی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 75-89]
چ
چیت سازیان، مرتضی مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
ح
حایک، مریم رابطه فرهنگ دموکراسی نوین مشارکتی و استفاده از شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی: معلمان شهر اصفهان) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 75-97]
حبیبپور گتابی، کرم نقش سینمای ایران در تغییر شاخصهای توسعة اجتماعی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 267-296]
حجاری، منصوره تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
حسینی، فاطمه سادات سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]
حسینی، فایق مطالعه فرهنگ شهرگی در فضای رسانهای ایران با تمرکز بر کنشگری شهروندان تهرانی در شبکههای اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 27-54]
حسینی دانا، حمید رضا بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
حسینی دانا، حمیدرضا نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
حشمت نژاد، مریم کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]
حمیدی فتح آبادی، محمود رضا واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
حیدری، علی مراد اعاده حیثیت رسانه ای (بررسی انتقادی انتشار حکم برائت) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 101-120]
خ
خانزاده، ارسلان ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
خانیکی، هادی بررسی مدل های اتاقهای خبر سازمان های رسانه یی جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانه های داخلی [(مقالات آماده انتشار)]
خجسته باقرزاده، حسن معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
دانش نهاد، محمد تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]
داودی رکن آبادی، ابوالفضل رابطه بین تبلیغ و قصد خرید: مرور نظام مند و فراتحلیل مطالعات [(مقالات آماده انتشار)]
داوری، حدا نشانه شناسی هویت مصرفی در میان کاربران پر مخاطب ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 171-192]
دلاور، علی واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
دلاور، علی اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
دلاور، علی شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
دلیری، جواد بررسی مدل های اتاقهای خبر سازمان های رسانه یی جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانه های داخلی [(مقالات آماده انتشار)]
دهقان، علیرضا مطالعه فرهنگ شهرگی در فضای رسانهای ایران با تمرکز بر کنشگری شهروندان تهرانی در شبکههای اجتماعی [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 27-54]
دهقان شاد، حوریه چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
دهقانی، زلیخا طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
دوزنده ضیابری، فاطمه بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
دیندار فرکوش، فیروز ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
ذ
ذکایی، محمد سعید سبک های نوشتاری توییت های انتقادی در میان کاربران ایرانی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 31-51]
ذوقی، بهنام رسانهها ابزاری برای ترویج شفافیت و مقابله با فساد سیاسی و مالی [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 85-104]
ر
راجی، امین میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
راضی، زینب پژوهش و عناصر شنیداری - دیداری پویا: به سوی روش های تحقیق ویدیویی؛ شالوده های معرفت شناختی، رویکردها و چارچوب اجرا [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 39-73]
راودراد، اعظم گونه شناسی اطلاعات غلط متنی-ویدئویی در رسانههای اجتماعی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 5-27]
راودراد، اعظم تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
رحمانزاده، سید علی تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
رحیمیان، جلال تفاوتهای استعاری ویروس کرونا در عناوین روزنامههای اعتماد و ایران [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 89-100]
رسایی، محمد مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
رسولی، محمد رضا واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
رسولی، محمدرضا تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
رضائیان، مجید مصرف رسانه ای و رابطه آن با نوگرایی (مورد مطالعه :دانشجویان دانشگاه سوره ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 145-165]
رضائیان، مجید بررسی مصرف رسانهای دانشجویان دانشگاههای تهران و رابطه آن با باستانگرایی [(مقالات آماده انتشار)]
رضاقلی زاده، بهنام بررسی آسیب های اجتماعی نوجوانان و نقش رسانه در پیشگیری و کنترل آن [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 147-166]
رضاییان، مجید هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
رضوانی، سعیده نشانه شناسی آگهی های خدمات عمومی تلویزیون ایران: آگهی های مرتبط با حمایت از کالای ایرانی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 95-125]
رضوانی، مجتبی ارائه ی مدل توسعه ی عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]
رهبر، عباسعلی بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
روحانی، محسن نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
روحی قاسم خیلی، فرهاد بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
روشن، فاطمه معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
روشندل اربطانی، طاهر شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
روشندل اربطانی، طاهر راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
ریاحی، محمدحسین رابطه بین تبلیغ و قصد خرید: مرور نظام مند و فراتحلیل مطالعات [(مقالات آماده انتشار)]
ز
زابلی زاده، اردشیر الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
زارعیان، داود بررسی حقوقی رگولاتوری های حمایت از داده [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 47-72]
زارعی محمودآبادی، حسن بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
زمانی، عباس راهبردهای ارتقای شفافیت در رسانههای ایران [(مقالات آماده انتشار)]
زین العابدینی، پیام کارکرد تکنیکهای بصری در روایت انیمیشنهای بدون کلام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 85-110]
س
ساروخانی، باقر شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
ساعی، محمدحسین راهکارهای مقابله با اخبار جعلی در سازمان های خبری و رسانهای ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 35-78]
سپهری، محمدباقر تلویزیونهای اینترنتی بررسی انگیزة جوانان تهرانی در استفاده از تلویزیونهای اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 27-45]
سجادی، ریحانه السادات ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
سرابی، مجید ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
سعدی، حشمت اله اثرات شبکههای اجتماعی بر جامعه روستایی استان خوزستان (مورد مطالعه: دهستان کوت عبدالله) [(مقالات آماده انتشار)]
سعیدی، الهه راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
سفیری، خدیجه بررسی رابطة استفاده از رسانههای ارتباطی با احساس ستمگری، نابرابری و تفاوت در زنان (مورد مطالعه: زنان شهر تهران) [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 43-55]
سلطانی، توحید چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
سلطانی فر، محمد بررسی مدل های اتاقهای خبر سازمان های رسانه یی جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانه های داخلی [(مقالات آماده انتشار)]
سلیمانی، معین بررسی تأثیر پخش برنامههای با محتوای کارآفرینی در شبکههای استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
سیاسی، پردیس طنز مطبوعاتی و گفتمانهای سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصولگرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
سید محسنی، سیدشهاب چالشهای ارتباطی روابط عمومی ها و رسانه های جمعی (مطالعه موردی: وزارتخانه ها و روزنامه های سراسری) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 297-317]
ش
شاه محمدی، نیره ارزیابی مجله رشد دانش آموز از نگاه کارشناسان ،معلمان و دانش آموزان [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 39-54]
شاه منصوری، بیتا تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
شاهینی، زینب طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
شریف خدایی، مجید زیبایی شناسی عناصر تولیدی روزنامه و مجله شنیداری در رادیو اینترنتی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 127-143]
شریفی، سید مهدی شهرت رسانهای ابزاری برای پیشبرد فعالیتهای خبری پیامرسانهای اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
شریفی، مهدی طراحی مدل دیپلماسی رسانه ای جهت دستیابی به برند ملی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 71-93]
شمس اسمعیلی، معصومه پیوند فرهنگ شهرت و مصرفگرایی در برنامة شام ایرانی 2 [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 251-283]
شهبازی سلطانی، محمد بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب" [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 71-91]
شهمیرزادی، محسن شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
ص
صادقی، جواد نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
صادقی، جواد الگوی روزنامهنگاری تلویزیونی در پیشگیری از جرم [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 5-41]
صادقی، مهرداد طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
صبوری، شهاب الدین نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 29-48]
صراحی، محمدامین تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 5-27]
صرامی، آمنه بررسی موافقتنامة انتقال فرامرزی داده های شخصی بین ایالات متحدة آمریکا و اتحادیة اروپا با نگاهی به قوانین جمهوری اسلامی ایران [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 27-46]
صفاری نیا، محیا بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
صفاری نیا، مهرناز بررسی رویکرد رسانهای دو جریان برجستة سیاسی ایران به اعتراضهای مردم آمریکا پس از قتل جرج فلوید و ارزیابی برخی پیامدهای آن از منظر تعاملهای بینالمللی [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 127-157]
صفایی، داود چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
صفاییان، زهرا معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
صلواتیان، سیاوش چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
صلواتیان، سیاوش توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
صنعت خواه، علیرضا بررسی رابطه استفاده از رسانه ها،هویت اجتماعی و سبک زندگی زنان ( مورد مطالعه :کارمندان زن شهرستان جیرفت [(مقالات آماده انتشار)]
صوفی، محمد علی مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
ط
طاهری، صدرالدین گونه شناسی بن مایه های دیداری و شنیداری در رسانة بازی دیجیتال [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 123-146]
طبری، مجتبی طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
طوفان، مسعود نظام ارتباطی، برنامه ریزی و توسعه در ایران ؛ ارائه یک چارچوب [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
ع
عاشقی، بهنام بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
عاشقی، بهنام تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
عباس زاده، محمدرضا تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
عباسی گرجی، علیرضا بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
عباسی لاهرودی، میثم مبانی جرم انگاری معاونت در جرایم سایبری از منظر فقه و حقوق ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 175-191]
عبدالهی خلج، محسن بررسی تأثیرهای شبکه های اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 121-138]
عرب، حسین طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
عزتی لارسری، ابراهیم بررسی نمونه هایی از خبرهای ورزشی شبکه ورزش بر اساس نظریه دولی و لوینسون (2001) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 107-125]
عزتی لارسری، ابراهیم تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی) [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 93-108]
عزیزیان کهن، نسرین میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
عطریان، فرامرز ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
عطریان، نرگس ارزیابی رابطه استفاده جوانان شاهین شهر از تلگرام و فیلترینگ آن با کیفیت زندگی آنان [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 203-234]
عطریان، نرگس رابطة بین استفاده از اینستاگرام با تغییرات فرهنگی دانشجویان (مطالعة موردیِ دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان) [(مقالات آماده انتشار)]
عظیمی فرد، فاطمه معیارهای طراحی ساختاری برنامه های ترکیبی رادیویی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 5-29]
عقیلی، سید وحید تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
عقیلی، سید وحید راهبردهای افزایش اعتبار رسانهای در تارنماهای خبری [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 159-176]
علی شیری، بهرام ارائه الگوی همگرایی رسانه ها در شیوه ارائه پیام های تبلیغاتی با رویکرد جذب مخاطب بر مبنای نظریه پردازی (داده بنیاد) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 47-70]
علیمحمدی، محبوبه بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی در سریال های تلویزیونی؛ (مطالعة موردی: انقلاب زیبا) [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 5-26]
غلامی، محسن امکانسنجی نقش وسایل ارتباطجمعی بر پیشگیری یا تسهیل وقوع جرم [(مقالات آماده انتشار)]
غیاثوند، آرزو بررسی مصرف رسانهای دانشجویان دانشگاههای تهران و رابطه آن با باستانگرایی [(مقالات آماده انتشار)]
ف
فرامرزی، رویا چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 223-241]
فرخی، میثم بررسی پوشش خبری تشییع شهید سلیمانی در رسانههای موافق و مخالف جبهة مقاومت [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 215-250]
فرقانی، محمد مهدی طنز مطبوعاتی و گفتمانهای سیاسی در سه دورة اصلاحات، اصولگرایی و اعتدال نوشتة محمدمهدی فرقانی پردیس سیاسی [دوره 28، شماره 4، 1396، صفحه 5-26]
فرقانی، محمدمهدی فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
فرقانی، محمدمهدی علل کاهش شمارگان مطبوعات در ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 5-34]
فرهنگی، علی اکبر واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
فرهنگی، علی اکبر راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
فرهنگی، علی اکبر اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
فرهنگی، علی اکبر تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
فرهنگی، علی اکبر نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 5-28]
فرهنگی، علی اکبر بررسی مدل های اتاقهای خبر سازمان های رسانه یی جهان به منظور طراحی مدل نوین اتاق خبر برای رسانه های داخلی [(مقالات آماده انتشار)]
فروغی، مریم واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
فلاح، علی طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
فلاح، علی مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
فلاح، علی ارائه ی مدل توسعه ی عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]
ق
قائدامینی هارونی، عباس شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
قادرپور، مهتاب تأثیر ویژگی های فناوری تعاملی واقعیت افزوده بر هویت فناوری اطلاعات در خرده فروشی های الکترونیکی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 209-222]
قالیبافان، سید حسن سنتز پژوهی تأثیرات مصرف رسانهای در مطالعات پیشین [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 79-106]
قدمی، محسن شناسایی الگوهای ذهنی مدیران رسانه ای پیرامون اطلاع رسانی در بحران ها (با کاربست روش کیو) [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 149-183]
قربانی، ابراهیم رویکرد بازی های رایانه ای در اخلال نظم و امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: اعتیاد و ارتکاب جرایم مواد مخدر) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 181-202]
قلمکاریان، سید محمد ارزیابی طرح ها در رسانه های ایران از نظر سلامت معنوی براساس نظرهای بینندگان و خبرگان با روش فرایند تحلیل شبکه (مورد مطالعه: شبکة تلویزیونی استان اصفهان [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 81-106]
قنبری، سعید چارچوببندی بصری خبرگزاریهای ایران از زلزله کرمانشاه [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 99-122]
قنبری، سعید توسعه مدل آکر برای ارزیابی ارزش ویژه برند خبرگزاریها و شناسایی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند آنها [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 127-149]
ک
کاظمی، محدثه ظرفیت های شهروند ـ گزارشگری در تولید انواع برنامه تعاملی رادیو [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 101-122]
کبودی، امین بررسی تأثیرهای شبکه های اجتماعی برخط برکاربران با نگاهی به نقاط ضعف و قوت آن (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه پیامنور تهران) [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 121-138]
کریمی، بهزاد واتس اپ و تجربه زیسته کاربرانش(مورد مطالعه: جوانان بزرگسال شهر تهران ) [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 5-25]
کریمی، بهزاد اینستاگرام: تجربه جدید دیدن و دیده شدن و پیامدهای آن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 29-51]
کریمی، زهرا جایگاه روزنامهنگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
کریمی، مصطفی جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
کلدانی، سمانه شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 67-87]
کمالی سراجی، مهیار تحلیلی بر عملکرد برنامههای کودک صداوسیما از دیدگاه خانواده [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 25-41]
کهزاد، فرزانه کنکاشی بر تاثیر بازاریابی محتوای رسانه های اجتماعی بر سلامت برند ورزشی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 165-178]
گ
گرانمایه پور، علی نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
گلپیرا، مرجان هوش فرهنگی و رابطه آن با ویژگی های شخصی و شغلی خبرنگاران روزنامه ها و خبرگزاری های ایرانی [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 119-140]
گلشاهی، محمد مهدی بایسته های دیپلماسی رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست موازنه قوا در دوران پسابرجام [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 111-132]
گودرزی، نسرین ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
ل
لبافی، سمیه شناسایی شبکة کنشگران و تحلیل روابط سیاستگذاری در صنعت موسیقی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 107-130]
لطفی، عباس تحلیل سلسله مراتبی فازی موانع و چالشهای شکلگیری خبرنگاری تحقیقی در صدا و سیما [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 29-50]
م
متانی، مهرداد بررسی رابطه میان ویژگی های جمعیت شناختی و اثربخشی سیاست های رسانه های تبلیغاتی چاپی و دیجیتال بر رأی دهندگان در مازندران با توجه به الگوی تحلیلی فراگیر میلر [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 83-104]
متانی، مهرداد طراحی مدل عملکرد بهینه روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعه شرکت گاز استان مازندران) [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 179-202]
متانی، مهرداد مدل ساختاری عوامل موثر بر اثربخشی صحهگذاری چهرههای ورزشی [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 193-208]
متانی، مهرداد ارائه ی مدل توسعه ی عملکرد روابط عمومی در سازمان تامین اجتماعی با رویکرد مدیریت استراتژیک [(مقالات آماده انتشار)]
مجدی زاده، زهرا تحلیل تحولات رویکرد شرق شناسانه در مجلة نشنال جئوگرافیک [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 5-38]
مجیدی، نسیم راهبردهای برندسازی از نگاه متخصصان برندسازی و کارآفرینی در شبکه اجتماعی اینستاگرام [دوره 31، شماره 3، 1399، صفحه 5-26]
مجیدی، نسیم بررسی نحوه پوشش اخبار جعلی در سینما و موسیقی در هشت رسانه ی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
مجیدی قهرودی، نسیم واکاوی عوامل مرتبط با بازنمایی بدن در شبکههای مجازی در بین کاربران ایرانی اینستاگرام [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 53-84]
مجیدی قهرودی، نسیم تحلیل سلسله مراتبی جایگاه عوامل فضای مجازی مؤثر بر توسعة گردشگری دفاع مقدس؛ با استفاده از رویکرد تحلیل سلسله مراتبی فازی (Fuzzy AHP) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 107-124]
مجیدی قهرودی، نسیم پارادایم برندسازی شخصی ـ سیاسی در ایران (ارائة الگوی تعالی برند چهار شخصیت سیاسی) [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 99-126]
مجیدی قهرودی، نسیم ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
محکی، علی اصغر جایگاه روزنامهنگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 107-122]
محمدی، حمید رضا ارائه الگوی مفهومی هنجارهای اخلاقی اخبار رسانه ملی در مواجهه با پدیده مجرمانه (مبتنی بر نظریه هنجاری رسانه دینی) [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 83-100]
نادری، نادر بررسی تأثیر پخش برنامههای با محتوای کارآفرینی در شبکههای استانی بر ترویج فرهنگ کارآفرینی (مورد مطالعه: شبکه زاگرس استان کرمانشاه) [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 89-106]
ناصری طاهری، عباس نحوۀ بازتاب اخبار علم و فناوری در بخش خبری ساعت 20 شبکه چهار سیما [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 79-111]
نایب زاده، شهناز رابطه بین تبلیغ و قصد خرید: مرور نظام مند و فراتحلیل مطالعات [(مقالات آماده انتشار)]
نبیل، اصغر بررسی تأثیر نام برندسازی مقصد بر توسعة گردشگری روستایی (روستاهای دهستان سراوان، گیلان) [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-146]
نسیمی، محمد علی تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
نصراللهی، محمد صادق تاریخ تحلیلی مالکیت تلویزیون در ایران، با تأکید بر اسناد [دوره 33، شماره 1، 1401، صفحه 43-68]
نصراللهی کاسمانی، اکبر جایگاه نهادهای ارتباطی در اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران [دوره 30، شماره 1، 1398، صفحه 5-20]
نصراللهی کاسمانی، اکبر ارائة الگو برای پوشش خبری در شبکة پرس تی وی: مطالعة ادبیات نظری رسانه و رویکرد شبکه های بی بی سی ورلد و سی ان ان اینترنشنال به اخبار ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 51-82]
نصراللهی کاسمانی، اکبر بررسی نحوه پوشش اخبار جعلی در سینما و موسیقی در هشت رسانه ی ایران [(مقالات آماده انتشار)]
نصرالهی کاسمانی، اکبر پوشش اخبار فساد اقتصادی جناح های سیاسی در اخبار 20 شبکة خبر و 30 :20 شبکة دو سیما (مطالعة موردی: فیش های حقوقی و واگذاری املاک شهرداری تهران) [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 49-66]
نصیری، بهاره بررسی ونقد کتاب تفکر و سواد رسانه ای(نظری- فنی حرفه ای- کاردانش) پایه دهم دوره متوسطه 1395 [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 27-42]
نظامی، پریسا شهرت رسانهای ابزاری برای پیشبرد فعالیتهای خبری پیامرسانهای اجتماعی [دوره 30، شماره 2، 1398، صفحه 5-25]
نظری، علیرضا فضای مجازی احیاگر روزنامه نگاری آرمانی برای تحقق جامعه مدنی در ایران [دوره 29، شماره 3، 1397، صفحه 5-18]
نظری، مینا نقش هوش مصنوعی فناوری های نوین ارتباطی در توسعه سواد رسا نه ای نابینایان [دوره 31، شماره 2، 1399، صفحه 67-82]
نعمتی انارکی، داود تحلیل نقش شبکه های اجتماعی در مدیریت بحران سیل [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 55-80]
نعمتی انارکی، داود راهبردهای مدیریت کیفیت محتوا درروزنامه های محلی ایران [دوره 33، شماره 2، 1401، صفحه 149-170]
نورانی، محسن بررسی پدیدۀ دیجیتال در صنعت موسیقی: چالش ها و فرصت ها [(مقالات آماده انتشار)]
نوروزی، اسماعیل درگیرسازی مخاطب در رسانهها: ارائه چارچوبی مفهومی [دوره 30، شماره 3، 1398، صفحه 47-69]
نیک گو، سعید حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی [دوره 30، شماره 4، 1398، صفحه 109-128]
و
واحد، فائزه بررسی حقوقی رگولاتوری های حمایت از داده [دوره 31، شماره 1، 1399، صفحه 47-72]
وارسته فر، افسانه واکاوی کارکردهای متقابل موسیقی و توسعه اجتماعی با میانجی گری رادیو (از بدو تأسیس رادیو تاکنون) [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 111-126]
واشقانی فراهانی، مریم تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404 [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 53-73]
وظیفه دوست، حسین تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
وظیفه دوست، حسین تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 5-28]
وکیلی، محمدحسن تبیین نگرش، راهبردها و راهکارهای رسانه در جهت تحقق تمدن اسلامی در پرتو گام دوم انقلاب اسلامی [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 91-109]
ه
هادی پیکانی، مهربان طراحی مدل اثر بخشی تبلیغات بومی شده در شبکه های اجتماعی با رویکرد تحلیل مضمون کیفی [(مقالات آماده انتشار)]
هاشمی، شهناز نقش الگوهای تبلیغاتی در فضای وب و رسانه های سنتی در اعتمادبخشی به مشتریان شبکة بانکی [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 29-53]
هاشمی امین، ناهید اثرات شبکههای اجتماعی بر جامعه روستایی استان خوزستان (مورد مطالعه: دهستان کوت عبدالله) [(مقالات آماده انتشار)]
هدایتی فر، صبا بررسی تطبیقی متن شعارهای تبلیغاتی فروشگاه های اینترنتی صنایع غذایی داخلی و خارجی با استفاده از تکنیک متن کاوی و خوشه بندی [دوره 29، شماره 4، 1397، صفحه 131-142]
همراز، ویدا تحلیل پدیدارشناختی صفحه های تاریخی فارسی در شبکة اجتماعی اینستاگرام با رویکرد سواد رسانه ای [دوره 31، شماره 4، 1399، صفحه 5-24]
ی
یار احمدی، جلال میزان رعایت اخلاق رسانه ای در برنامه های ورزشی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران [دوره 33، شماره 3، 1401، صفحه 133-148]
یاسینی، سیده راضیه بازنمود پوشش زنان ایرانی سیاستمدار در شبکۀ اجتماعی اینستاگرام [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 99-129]