شناسایی عوامل مرتبط با مسئولیت اجتماعی سازمانی در مطبوعات (مورد مطالعه روزنامه های شهر اصفهان)

نوع مقاله : مطالعه موردی

نویسندگان

1 دانشجوی دکتری مدیریت فرهنگی، دانشکده مدیریت ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب، تهران، ایران

2 دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ، اصفهان، ایران

3 استادیار ،دانشکده مدیریت ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) ، اصفهان، ایران

کلیدواژه‌ها


 
افروزه، محمدصادق، سیدامیر مظفری، احمدآقایی و مرجان نجف‌صفاری (1395)، “ تدوین الگوی پیامدهای توسعۀ مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران” نشریه مدیریت ورزشی، دورة 8 ، شمارة 6.
سلطانی، مرتضی، سهیل نجات و خشایار جعفری (1394)، “ بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر فرهنگ سازمانی و تعهد عاطفی کارکنان نقش میانجی فرهنگ سازمانی” فصلنامة مطالعات رفتار سازمانی، سال4، شمارة 4.
شاهین‌مهر، بهار و محمد حسنی (1394)، “ مدل یابی روابط بین اخلاق حرفه ای و مسئولیت اجتماعی با پاسخگویی سازمانی” فصلنامة اخلاق در علوم و فنّاوری، سال10، شمارة 1.
مبرزی، عادل، رضا بندریان  و سیّدعلی‌اکبر افجه (1395)، “ به تأثیر مسئولیت اجتماعی سازمان بر تعهد سازمانی یا تصمیم به جابجایی کارکنان در صندوق ضمانت صادرات ایران” نخستین کنفرانس بین‌المللی پارادیم‌های نوین مدیریت هوشمندی تجاری و سازمانی.
مشبکی، اصغر و وهاب خلیلی‌شجاعی (1389)، “ بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها (‌وزارت نیرو به عنوان مورد)” فصلنامة جامعه شناسی کاربردی، سال 21، شمارة40.
کریمی، زهرا ، حسین انتظامی و علی‌اصغر محکی (1397)، جایگاه روزنامه‌نگاری محلی از نگاه کارشناسان و متخصصان این حوزه، فصلنامة رسانه، سال 29، شمارة 3.
 
Dewwotigen, B. (2004), “Corporate Social Responsibilty and Citizenship”, Working Paper, vol. 44, No, 6.
Ecimovec, T. & Esposito, M. (2008), The Individual and Corporate Social Responsibilty, ANSTED
University Malasia.
Fleming, M. (2002), “What is safety culture? Rail way safety ever green House”, Available at: www.google.com rwf.
Frederick, (1987), Business and Society, 7th ed., New York: McGraw- Hill.
Hediger, Werner(2010), “Welfare and Capital-theoretic Foundations of Corporate Social Responsibility and Corporate Sustainability”, Journal of Socio-Economics, Vol. 39.
Holme, R. & Watts, P. (2000). “Corporate social responsibility: making good business sense”,
World Business Council for Sustainable Development, Conches-Geneva, Switzerland. Acessado em 06/08/2007 - http://www.wbcsd.org/DocRoot/IunSPdIKvmYH5HjbN4XC/csr2000.pdf
Hung-Baesecke, Regina .C, Ben Boyd (2016), “Corporate Social responsibility , media source preference , Trust , and public engagement : The informed publics perspective”, Journal of  Management, 17 (2).
Initiatives: An analysis of voluntary corporate disclosure, South Asian.
Jones, K. L., Krishnan, G. V., &  Melendrez, K. D, (2008), “Do models of discretionary accruals detect actual cases of fraudulent and restated earnings”? An empirical analysis, Contemporary Accounting Research, Journal of Management, 17 (2).
Lee,S.Y., Craig E., Carroll, (2011), “The Emergence, Variation, and Evolution of Corporate Social
Responsibility in the Public Sphere”, 1980-2004: The Exposure of  Firms to Public Debate.
Lielgaidina. L, Berzina, L., Geipele. I.(2012), corporate social responsibility and mass media: latvian case.
Marc, M. (2000), “Corporate citizenship: cultural antecedents and business benefits”, Journal of the
Academy of Marketing Science, Vol. 27 No. 4.
Pang, A. Ka Ying Mak, A. & Lee, J, (2015), Communicating Corporate Social Responsibility in Singapore: Toward More Effective Media Relations.
Pavlicek, A. &  Doucek, P., (2015), Corporate social Responsibility in social Media Environment.
Sandhu, H. S. Kapoor, Shveta,(2010), Corporate social responsibility.
Stohl, C., Scott. M., Banghart DaJung Woo (2015), “Social Media Policies : Implications for Contemporary Notions of Corporate Social Responsibility”, 39.
Swartz, A. Carroll, A.B. (2003), “corporate social responsibility: evolution of a definitional construct”, Business and Society, Vol.38, No. 3.
Tang. L., (2012), original article Media discourse of corporate social responsibility in China : a contement analysis of newspapers, 25(2).
The United Nations Commission on Sustainable development (2001),http://www.un.org/susdev/csd.htm http://www.uncsd.org
Warner , M. & Solivan, M. (2006), “Strategy and society”, Harvard Business Review.