اعظمی، محسن؛ وحید آزادی و معصومه آینه. 1397. "بررسی تاثیر فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی درکشده بر قصد خرید مصرف کننده". فصلنامه انجمن جامعه شناسی آموزش و پرورش. 7 (7): 181–197.
پارسامهر. مهربان. 1393. "بررسی انگیزههای افراد از قصد مشارکت در فعالیتهای ورزشی (آزمون تجربی نظریه رفتار برنامهریزی شده)". دوفصلنامه پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی. 4 (8): 21–34.
دهدشتیشاهرخ، زهره و مریم نائلی. 1399. "تأثیر تلاشهای بازاریابی در رسانههای اجتماعی بر ارزش ویژه مشتری در برندهای لوکس مورد مطالعه: برند درسا". فصلنامه پژوهشهای مدیریت در ایران. 24 (1): 33–57.
رحیمنیا، فریبرز؛ یوسف رمضانی و سحر زرگران. 1398. "تأثیر تعامل کاربران در رسانههای اجتماعی بر قصد خرید به واسطه نگرش نسبت به برند و هنجارهای ذهنی". فصلنامه تحقیقات بازاریابی نوین. 32 (9): 213–232.
زند حسامی، حسام و شیما پروینچی. 1393. "به کارگیری نظریه رفتار برنامهریزیشده در بررسی قصد خرید سبز مصرف کنندگان". فصلنامه مدیریت توسعه و تحول. 6 (18): 23–30.
علم، زهرا؛ میرحسن سیدعامری؛ محمد خبیری و مجتبی امیری. 1397. "طراحی مدل بازاریابی رسانة اجتماعی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران".دوماهنامه مطالعات مدیریت ورزشی، 10 (50): 125–144.
فیضی، زهرا و پیمان غفاری آشتیانی. 1397. "بررسی تأثیر محتوای رسانههای اجتماعی بر قصد خرید با توجه به نقش میانجی نفوذ اجتماعی هنجاری و اطلاعاتی و ارتباط با مشتری (مشتریان فروشگاه نوین چرم از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام". فصلنامه مدیریت بازاریابی. 41 (13): 1–20.
کریمی، علی؛ شهاب بهرامی و نازنین راسخ. 1401. "تدوین الگوی پارادایمی نقش تبلیغات بر تمایل مشتریان محصولات ورزشی(با تأکید بر رسانههای اجتماعی)". فصلنامه مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی. 9 (35).
گرایلو، سکینه؛ محمدعلی مروتی شریف آباد؛ عبدالرحمان چرکزی؛ زهره کریمیان کاکلکی و انسیه شریفی. 1396. "نقش فاکتورهای هنجارهای ذهنی و کنترل رفتاری درکشده بر خودمراقبتی سالمندان مبتلا به استئوآرتریت زانو در شهرستان یزد". فصلنامه دیابت و متابولیسم ایران (مجله دیابت و لیپید ایران). 16 (5): 241–248.
لطیفیفرد، مهدی؛ مرجان صفاری و کلثوم حیدری. 1398. " کارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو". فصلنامه مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی. 26 (7): 95–110.
جوانی، وجیهه و فرزانه کهزاد. 1400. " کنکاشی بر تأثیر بازاریابی محتوای رسانههعای اجتماعی بر سلامت برند ورزشی". فصلنامه رسانه. 32 (4): 165 ـ 178.
Abeza, Gashaw; Norm OReily & Ian Reid. 2016. “Relationahip Marketing and Social Media Sport”. International Journal of Sport Communication. 6 (2): 120-42.
Ajzen, I. 1985. “From intentions to actions: A theory of planned behavior”. In Action control. 11–39.
.Ajzen, I. 1991.“ The theory of planned behavior”. Organizational Behavior and Human Decision Processes. 50 (2): 179–211.
Armitage, C. J. & Conner, M. 2001. “Efficacy of the theory of planned behaviour: A meta‐analytic review”. British Journal of Social Psychology, 40 (4): 471–499.
Cheng, C.-F., Chen, L. H. & Chen, M.-Y. 2012. “Fan participation behaviour in baseball: An application of the theory of planned behaviour”. International Journal of Sports Marketing & Sponsorship, 14 (1).
Christ, P. 2005. “Internet technologies and trends transforming public relations”. Journal of Website Promotion, Vol. 1. No. 4: 1–14.
Downs, D. S., Graham, G. M., Yang, S., Bargainnier, S., & Vasil, J. 2006. “Youth exercise intention and past exercise behavior: Examining the moderating influences of sex and meeting exercise recommendations”. Research Quarterly for Exercise and Sport, 77 (1): 91–99.
Eddosary, M., Ko, Y. J., Sagas, M., & Kim, H. Y. 2015. “Consumers’ intention to attend soccer events: application and extension of the theory of planned behavior”. Psychological reports, 117 (1): 89-102.
Gong, X., & Wang, Y. 2021.“ Exploring dynamics of sports fan behavior using social media big data-A case study of the 2019 National Basketball Association Finals”. Applied Geography, 129, 102438.
George, J.F. 2004. “The theory of planned behavior and internet purchasing”, Internet Research,Vol. 14 No. 3: 198-212.
Gretzel, U., Kang, M., & Lee, W. 2008. “Differences in consumer-generated media adoption and use: A cross-national perspective”. Journal of Hospitality and Leisure Marketing, 17 (1–2): 99–120.
https://doi.org/10.1080/10507050801978240
Hagger, M., Chatzisarantis, N. & Biddle, S. 2002. “A meta-analytic review of the theories of reasoned action and planned behavior in physical activity: Predictive validity and the contribution of additional variables”. Journal of Sport & Exercise Psychology.
Harb, A. A., Fowler, D., Chang, H. J. 2019. “Social media as a marketing tool for events”. Journal of Hospitality and Tourism Technology, 10 (1): 28–44.
https://doi.org/10.1108/JHTT-03-2017-0027
Kaplan, A. M., & Haenlein, M. 2010. “Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media”. Business Horizons, 53 (1): 59–68.
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2009.09.003
Kim, M. S., & James, J. 2016. “The Theory of planned beharioar and intention of purchase sport team licened merchandise”. port, Business and Management: An International Journal, 6 (2): 228-243.
Limayem, M., Khalifa, M. and Frini, A. 2000. “What makes consumers buy from Internet? Alongitudinal study of online shopping”, IEEE Transactions on Systems, Man, and Cybernetics –Part A: Systems and Humans, Vol. 30 No. 4: 421-432.
Lee, W., Xiong, L., & Hu, C. 2012.“ The effect of Facebook users’ arousal and valence on intention to go to the festival: Applying an extension of the technology acceptance model”. International Journal of Hospitality Management, 31 (3): 819–827.
https://doi.org/10.1016/j.ijhm.2011.09.018
Litvin, S. W., Goldsmith, R. E., & Pan, B. 2008. “Electronic word-of-mouth in hospitality and tourism management”. Tourism Management. 29 (3): 458–468.
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2007.05.011
MacPherson, E. & Kerr, G. 2021. “Sport fans’ responses on social media to professional athletes’ norm violations”. International Journal of Sport and Exercise Psychology. 19 (1): 102-119.
Mangold, W Glynn, and David J Faulds. 2009. “Social Media: The New Hybrid Element of the Promotion Mix.” Business horizons. 52 (4): 357–65.
Morrison, B. 2010. “Social rings”. Adweek 51 (3): 20–21.
Park, S., Park, K., Park, J. Y. & Back, R. M. 2021. “Social media analytics in event marketing: engaging marathon fans in facebook communication”. Event Management. DOI: https://doi.org/10.3727/152599519X15506259856309
Pelling, E.L. and White, K.M. 2009. “The theory of planned behavior applied to young people’s use of social networking web sites”. CyberPsychology and Behavior. 12 (6): 755-759.
Ramayah, T., Yeap, J. A. L. & Ignatius, J. 2013. “An empirical inquiry on knowledge sharing among academicians in higher learning institutions”. Minerva. 51 (2): 31–154.
Reysen, S., Chadborn, D., & Plante, C. N. 2018.“Theory of planned behavior and intention to attend a fan convention”. In Journal of Convention & Event Tourism. Vol. 19, No. 3: 204-218.
Sharmin, F., Sultan, M. T., & Li, B. 2019.“Attitude towards the Consumption of Social Media: Analyzing Young Consumers’ Travel Behavior”. International Journal of Humanities and Social Sciences. 13 (2): 181–185.
https://doi.org/10.5281/zenodo.2576918
Theberge, P. 2006. “Everyday Fandom: Fan Clubs, Blogging, and the Quotidian Rhythms of the Internet”. Canadian Journal of Communication. 30 (4): 485–502.
https://doi.org/10.22230/cjc.2005v30n4a1673
Yim, B. H., & Byon, K. K. 2020. “Validation of the Sport Fan Model of Goal-Directed Behavior: Comparison to Theory of Reasoned Action, Theory of Planned Behavior, and Model of Goal-Directed Behavior”. Journal of Global Sport Management, 1-21.
Zhang, Sheng, Jue Zhao, and Weiwei Tan. 2008. “Extending TAM for Online Learning Systems: An Intrinsic Motivation Perspective.” Tsinghua Science and Technology. 13 (3): 312–17.