روشندل اربطانی, طاهر و احمد کوهی (1391)، “همگرایی رسانهای (رابطه تولید محتوای اینترنتی توسط کاربران و نحوه تماشای تلویزیون)“، فصلنامة مطالعات فرهنگ - ارتباطات، شمارة 52.
روشندل اربطانی, اهر، سعیدرضا عاملی و مجتبی حاجیجعفری (1395)، “ امکانسنجی کاربست محتوای کاربرساز در فرایندهای بازاریابی محتوایی، مطالعه موردی دیجی کالا”، فصلنامة مطالعات رسانههای نوین، دورة 2، شمارة 7.
سعد, ع. (1395). بررسی کاربرد محتوای کاربر ساخته در برنامه های تلویزیون. تهران: شورای نظارت بر صدا و سیما.
صلواتیان, سیاوش و مریم گودرزی (1393)، “راهبردهای چگونگی استفاده از محتوای کاربرساخته در اخبار صدا و سیما”، فصلنامة مطالعات ماهواره و رسانههای جدید، سال سوم، شمارة 9.
صلواتیان، سیاوش، مهناز روحبخش و احمدرضا درفشی (1397)، “ ﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺆﺛﺮ ﺑﺮ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﻰ ﻓﯿﻠﻢﻫﺎى ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﻰ اﯾﺮاﻧﻰ از ﻃﺮﯾﻖ رﺳﺎﻧﻪﻫﺎى اﺟﺘﻤﺎﻋﻰ“، فصلنامة مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات، شمارة 41.
فرهنگی، علیاکبر و داتیس خواجهئیان (1394)، مدیریت رسانه، رویکرد مدیریت زنجیره ارزش، دانشگاه صداوسیما، تهران.
هاشمی، شهناز و محمد سلطانیفر (1392) “شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین”، فصلنامه رسانه، سال 24، شماره3.